Tanıtım yazısı nasıl verim sağlar?

Tanıtım yazısı, son yıllarda web sitesi sahiplerinin en çok ilgi duyduğu SEO yöntemleri arasında ilk sıralarda yer almaya başladı.

Web sitelerinin link alt yapısını güçlendirmek, ürün ve hizmetlerin tanıtımını başka siteler aracılığı ile gerçekleştirmek, arama sorgularında daha üst sıralarda yer almak isteyen site sahipleri tanıtım yazısı yayınlayan siteler ile iletişime geçiyor.

Tanıtım yazısının verim sağlamasında tanıtım yazısı metninin kalitesi, tanıtım yazısının yayınlatılacağı sitenin güncel ve fayda sağlayıcı nitelikte olması büyük önem taşıyor.

Web sitesi sahipleri tanıtım yazılarını ya kendileri hazırlıyor ya da 3-5 TL'ye yazı işi yapan kişilere yazdırıyor. Tanıtım yazılarının profesyonel metin olarak düşünülmesi gerekiyor. Bu noktada kaliteli ve okuyucuda merak uyandıracak nitelikte optimize edilmesi şart.

Okuyucular tanıtım yazısına konu olan site, ürün ya da hizmet hakkında bilgi sahibi olmak için iyi kurgulanmış yazıyı okuduktan sonra linki tıklayabilir.

Tanıtım yazısı alış ve satış çalışmalarının daha kaliteli bir şekilde yürütülmesini gönülden istiyorum. Bu yüzden blogumda bu konu ile ilgili fazla yazı yazmaya özen gösteriyorum. 

Bu yazımda da tanıtım yazısı ile verim almak isteyen site sahiplerine birkaç önerim olacak;

Tanıtım yazılarınızı profesyonel bir şekilde hazırlatın.

Tanıtım yazınız bir haber metni ya da blog yazısı tadında olsun.

Tanıtım yazılarının bilgi vermesine ve eskimeyecek içerikler olmasına dikkat edin.

Tanıtım yazılarınızda tek linke yer verin.

Tanıtım yazılarınızda anahtar kelime linklemekten kaçının. Google artık yeni SEO algoritmalarına göre www.abc.com şeklinde linkleri daha çok önemsiyor.

Yazınızı "Ayrıntılı bilgi için www.site.com adresini ziyaret edebilirsiniz." şeklinde bir cümle ile sonlandırarak linki yazı sonuna koyabilirsiniz. Bu daha etkili olacak.

Tanıtım yazısı sayısının çok olması önemli değil. 100 mecrada tanıtım yazısı yayınlatacağınıza 15-20 kaliteli mecrada yayınlatın.

Tanıtım yazılarının hedef kitlesi de önemli. Sağlık konulu tanıtım yazısını teknoloji blogunda yayınlatmayın.

Tanıtım yazısının yer alacağı sitenin Alexa, Pagerank vb. değerlerine çok fazla takılmayın. Güncel ve gerçekten kullanıcı dostu içerikler üretip üretmediği birinci önceliğiniz olsun.

 Hedef kitlesi olan mecraları tercih edin. Kaliteli içeriklere sahip blogları mutlaka önemseyin.

Tanıtım yazısı alacağınız sitenin içeriği kuvvetliyse ve hedef kitlesi varsa sitenin Blogger olması hiç problem değil.

Tanıtım yazısı yayınlatmak istiyorsanız www.medyaistasyonu.blogspot.com'u da düşünebilirsiniz. Tanıtım yazısı yazdırmak istiyorsanız tanıtım yazısı yazımını profesyonel bir şekilde yazabilirim.

Bilgi almak için şu sayfayı ziyaret edebilirsiniz: http://medyaistasyonu.blogspot.com/p/tantm-yazs.html






Tanıtım yazısı nasıl verim sağlar? Tanıtım yazısı nasıl verim sağlar? Reviewed by Medya İstasyonu on Perşembe, Eylül 03, 2015 Rating: 5

Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.