Organik büyüme ve satışları artıracak Instagram pazarlama önerileri

Instagram'dan satış yapmak, Instagram'da popüler olmak isteyenlerin yaptığı en büyük yanlışlardan biri de Instagram beğeni satın almak ya da Instagram takipçi satın almak oluyor.

Instagram beğenileri satın almak markanıza neden zarar verir? Organik büyüme için neler yapabilirsiniz? İşte yanıtı...

Instagram son yıllarda tüm alanlar için ana pazarlama ve reklam amaçlı bir sosyal medya platformu olduğu için markalar çok sayıda takipçiye sahip rakipleriyle rekabet edebilmek ve kendilerini konumlandırmak için Instagram beğenileri satın almaya yöneldi.

Instagram beğeni sayılarını yapay olarak artırmak sadece zaman ve para kaybı değil aynı zamanda işinize de zarar verebilir.

Satın aldığınız beğeniler ve takipçiler gerçek takipçileriniz, potansiyel müşterileriniz olmadığı için hiçbir işe yaramayacaktır. Sahte takip ve beğeni gerçek kişilerle etkileşiminizi azaltabilir ve itibarınızı yok edebilir.

Instagram satış safyası ya da kendini Influencer olarak konumlandırmaya çalışanların sayfalarını incelediğimde en çok dikkatimi çeken yüz binlerce takipçi olması ancak paylaşılan gönderilerin çok komik rakamlarda beğenilmesi. Geçen gün bir Instagram giyim sayfasına denk geldim. 500 binden fazla takipçisi var. Paylaştığı gönderiler 40-50 beğeni almış. Siz potansiyel bir müşteri olarak bu sayfa hakkında ne düşünürsünüz? Ne kadar güvenilir? Bu tür çok sayfa var. Hiçbiri gerçek anlamda satış yapamıyor ya da markalaşamıyor. Siz işi kuralına göre yaparsanız organik takipçi ve potansiyel müşterileriniz zaten olacaktır. Önemli olan 500 bin takipçi değil 5 bin takipçi, 5 bin potansiyel müşteri... Bu bilinçle hareket ederseniz Instagram'dan satış ve hizmet için gerçek müşterileriniz olur ve para kazanırsınız.

Neden Instagram beğenileri satın alınıyor?

Markaların, kişilerin Instagram beğenilerini satın almasının nedeni basittir: Etkileşim... Instagram gönderinizin görülmesini sağlamak için en önemli ölçümdür.

Instagram, hangi gönderilerin kullanıcıların akışlarının en üstünde yer aldığını belirlemek için etkileşimi kullanır. Popüler gönderilerin Instagram'ın 'Keşfet' sekmesine gitme olasılığı daha yüksektir.

Alt gezinme menüsündeki büyüteç simgesine tıklanarak bulunabilen Keşfet sekmesi, beğendiğiniz farklı konulardaki gönderilerin ve düzenli olarak etkileşimde bulunduğunuz hesapların beğendiği gönderilerin bir derlemesidir.

Keşfet, kullanıcılara her konu kanalında takipçilerinin beğendiği gönderileri gösterdiğinden ve Instagram hesaplarının % 50'sinden fazlası düzenli olarak Keşfet'i kullandığından, işletmelerin yeni bir kitleye ulaşması için etkili bir yoldur.

Uzun lafın kısası: Gönderiniz daha fazla beğeni alırsa, daha fazla kişi tarafından görülecek. Bu nedenle, gönderilerinin daha geniş bir kitle tarafından görülmesini isteyen birçok marka, katılımda hızlı bir artış elde etmek için Instagram beğenileri satın alıyor.

Google'a "Instagram beğeni satın al" yazmanız yeterlidir ve karşınıza Instagram beğenisi ve takipçi satan o kadar çok site çıkacak ki... Çok cüzi ücretlere dilediğiniz sayıda beğeni alabiliyorsunuz... Bu işi yapan herkes gerçek beğeni, organik takipçi, gerçek takipçi, gerçek bayan takipçi diye pazarlama yapıyor. İnanıyor musunuz? Deneyerek sonuçları görebilirsiniz.

Bu hizmetlerden Instagram beğenileri satın aldığınızda, gönderileriniz hizmet tarafından yönetilen (genellikle sahte) Instagram hesapları tarafından otomatik olarak beğenilir. Satın alınan beğenileri farklı gönderilere bölerler, böylece çılgın sayıda beğeni alan tek bir resimle karşılaşmazsınız.

Instagram pazarlama uzmanlığından yoksun olanlar için ideal bir çözüm gibi görünebilir, ancak gerçek şu ki Instagram beğenileri satın almak markanıza yardım etmekten daha fazla zarar verecektir.

Neden Instagram beğenilerini asla satın almamalısınız?

Bunun nedeni, beğeniler şeklinde daha fazla katılım ve popülerlik görünümünün bazı kısa vadeli faydaları olsa da - gerçek kullanıcıları etkilemek ve bazılarının sizi takip etmesini sağlamak gibi - sahte beğenmeler gelecekteki organik veya ücretli kampanyaları baltalayabilir.

1 - Rakipleriniz ve Instagram) Instagram beğenilerini ne zaman satın aldığınızı anlatabilir

Takipçi beğenme veya yorum beğenme oranlarınız çok yüksekse, beğeni satın almak takipçi veya yorum satın almaktan daha ucuz olduğu için Instagram beğeni satın aldığınızın bir işareti olabilir. Hesaplar daha fazla takipçi kazandıkça katılım oranı hızla düşer, ancak en yüksek katılım oranları bile genellikle% 11'in altındadır.

Gönderilerinizi beğenen hesaplar, gönderi şeklinde çok az etkinlik gösteren profillere sahipse, kendilerine ait birkaç takipçiye sahipse, bir profil fotoğrafı eksikse veya çağlar içinde güncellenmemişse, satın alan markalar için özel olarak oluşturulmuş hesaplar olabilir. Instagram beğeni.

Hesabınızı benzer satın alma hizmetleri takip ederse, Instagram beğenileri satın almanız ölü bir hediyedir, çünkü bu işlemler, beğeni sattıklarını açıkça ve geniş çapta duyurur (Instagram profillerinde bile).

Instagram beğenileri satın almanın tüm olumsuz sonuçlarının yanı sıra, beğenmenin ileriye dönük pek de önemli olmayabileceği gerçeği var.

Instagram, bir gönderinin kaç beğeni aldığını gizleyen bir güncelleme yayınlıyor. Gönderinizin kaç beğeni aldığını kimse göremiyorsa, sahte beğeni satın almanın kesinlikle bir avantajı yoktur!

2 - Instagram sayfanızı yasaklayabilir

Instagram, 2018'de popülerliklerini artırmak için üçüncü taraf uygulamaları kullanan hesaplardan "gerçek olmayan" beğenileri, takipçileri ve yorumları kaldırmaya başladı. Instagram, gerçek olmayan hesapları kaldıracakları konusunda uyarıyor. Instagram içeriğinizi kısmen engellediğinde, yalnızca sizi takip eden kullanıcılar görebilir. Hatta tamamen yasaklanabilirsiniz . Kesin bir yasak, kullanıcı adınızı da kalıcı olarak bloke eder, yani hesabınızı yeniden oluşturamazsınız. En ciddi durumlarda Instagram, IP adresinizin Instagram uygulamasına ve web sitesine erişimini kısıtlayabilir.

3 - Sahte beğeniler gerçek işle eşit olmaz

Gönderileriniz kaç beğeni gösterirse gösterilsin, ücretli etkileşim asla gerçek işle sonuçlanmaz. Gerçek insanların aksine, sahte takipçilerden (botlar veya programlama kodu satırları) gelen beğeniler asla satın almaya yol açamaz veya marka bağlılığı yaratamaz. En iyi ihtimalle, markanızın gerçekte olduğundan daha popüler görünmesini sağlamaktan biraz daha fazlasını yaparlar.

Instagram beğenileri satın almanın olumsuz yönleri, olumlu yönlerinden çok daha ağır basmaktadır. Yapabileceğiniz en iyi şey, katılımınızı organik olarak büyütmektir ve daha fazla Instagram beğenisi elde etmek için takip edebileceğiniz birkaç ipucumuz var - doğru şekilde.

Instagram etkileşiminizi artırmak için ucuz ve sağlıksız girişimlerde bulunmak yerine markanızı özgün bir şekilde organik olarak oluşturmak için uzun vadeli bir Instagram stratejisi oluşturun.

İşte Instagram'da organik büyümek için yapmanız gereken bazı Instagram pazarlaması tavsiyeleri...

Instagram beğeni ve takipçi satın almak yerine bunları uygulayın, organik büyüyeceksiniz ...

1. Amacı olan içerik oluşturun

İnsanların Instagram akışlarında gezinmeyi bırakmasını ve gönderinizi beğenmesini istiyorsanız, önemsedikleri içerikler oluşturmanız gerekir.

Kullanıcıların, okumaya zaman ayıracaklarsa, gönderilerinizden ne alacaklarını hızlı bir şekilde görmeleri gerekir. Gönderinizin değerini belirli bir amaca bağlayarak netleştirin. Bilgilendirici mi? Eğitim mi? Eğlenceli?

Instagram'da ne paylaşabilirim? diyorsanız işte Instagram gönderi türleri ve içerebilecekleri için birkaç öneri:

Bilgilendirici: Hedef kitlenize bilmedikleri bir şey hakkında bilgi veren içerik.

Haberler - Alanınız, sektörünüz veya sektörünüzdeki en son yerel, ulusal veya uluslararası olaylar

Araştırma ve Analiz - Belirli bir konuyu veya alanı araştıran bir uzmanlık alanında araştırma

Paylaşılan İçerik - İlginç makaleler, Web'deki diğer ilgili içerikler

Eğitici: Hedef kitlenize belirli bir şeyi nasıl yapacaklarını öğreten içerik.

Nasıl Yapılır Kılavuzları - Bir şeyi nasıl başaracağınıza dair adım adım kılavuzlar

Eğiticiler - Bir dizi fotoğraf veya eğitici video şeklinde öğretim materyalleri

İncelemeler - Satın alma kararlarına yardımcı olmak için ürün veya hizmetlere genel bakış

İlham Verici: Hedef kitlenizi duygusal ruhla doldurarak teşvik eden ve yükselten içerik.

İlham Verici Görüntüler - Moda, yemek, evler, bahçeler ve seyahat fotoğrafları / videoları

Kişisel Hikayeler - Empati duyguları yaratmak için birinin hayatı hakkında anekdotlar

Görüşler - Belirli bir konu hakkında güçlü, düşündürücü bakış açıları

Eğlenceli: Hedef kitlenizin zamanını duygusal olarak tatmin edici bir şekilde geçirmesine olanak tanıyan içerik.

Eğlence Haberleri - Ünlü odaklı fotoğraflar, hikayeler, dedikodular ve diğer içerikler

Zihinsel Testler - Testler, önemsiz şeyler ve zeka oyunları

Mizah - Komik olan şeylerle monotonluğu kırmak

Kullanıcıların Instagram'daki gönderilerinizi beğenmesini istiyorsanız, onların dikkatini çeken ve ilgi alanlarına hitap eden içerikler oluşturmanız gerekir.

 Amaçlı içerik oluşturun, böylece kullanıcılar bir bakışta gönderilerinizden bir şeyler alacaklarını bilirler. Kullanıcılar içeriğinizden hoşlanırsa, onu paylaşabilir, böylece paylaştıkları da "beğenebilir"

2. Kişileri ve yerleri etiketleyin

Başka bir kullanıcıyı etiketlemek için @bahsetme özelliğini kullandığınızda, dikkatlerini gönderinize çeken bir bildirim alırlar. Gönderi ile etkileşime girerlerse, aniden erişiminizi (ve beğenme potansiyelinizi) hem kendi takipçilerinize hem de tüm takipçilerine genişletmiş olursunuz! Bu taktik, bir etkileyiciyi etiketleyebiliyorsanız özellikle etkilidir , çünkü diğer kullanıcı türlerinden daha fazla takip ve daha fazla etkileşim eğilimindedirler.

Bu oldukça yaygın bir uygulamadır. Aslında, Instagram'daki gönderilerin yaklaşık % 60'ı başka bir kullanıcıyı etiketlemektedir.

Ayrıca konumunuzu etiketleyerek diğer kullanıcılara resmin tam olarak nerede olduğunu veya nereden yayınladığınızı gösterebilirsiniz.

Konum etiketi olan gönderiler, etiketi olmayan gönderilere göre % 50'den daha fazla etkileşim görüyor

 3. Hashtag'leri stratejik kullanın

Hashtag'ler, Instagram gönderilerinizin görünürlüğünü organik olarak artırmak ve etkileşimi artırmak için en iyi araçlar arasındadır. Onları akıllıca kullanmak daha fazla potansiyel müşteri için şart.

Her Instagram gönderisi 30 hashtag'e kadar izin verse de, hashtag'lerin fazla kullanılması okuyucuların kafasını karıştırabileceğinden veya spam gibi görünebileceğinden daha azı daha iyi olabilir.

Yüksek rekabete sahip genel hashtag'leri kullanmak yerine (#ayakkabı #elbise #çanta), daha spesifik hashtag'leri tercih etmek daha iyidir (#bayansporayakkabı #trendsporayakkabı #yazlıkaskılıelbise veya vb.düşünün).

Daha dar hashtag'lerin rekabet edebilecekleri daha az gönderi vardır, bu da yayınınızın görülme olasılığının daha yüksek olduğu anlamına gelir. Daha dar hashtag'ler, özellikle gönderinizle ilgilenen kullanıcılara da ulaşacaktır (sonuçta benzer içerik arıyorlar).

Daha yüksek ilgi seviyeleri, gönderinize daha fazla beğeni alma olasılığınız olduğu anlamına gelir.

Daha odaklı bir hashtag kullanmak, içeriğinizin bir gönderi denizinde kaybolmamasını ve yayınınızı gören kullanıcıların içeriğe ilgi duymasını sağlayabilir. İlgilenen kullanıcılar daha fazla beğeniye eşittir!

4. Kullanıcılarla günlük etkileşim kurun

Unutmayın, sosyal medyanın temel kurallarından biri, katılımın katılımı beslemesi. Diğer Instagram kullanıcılarıyla ne kadar çok etkileşimde bulunursanız, maruz kalmanızı ve görünürlüğünüzü o kadar artırırsınız. Bu, kullanıcılarla etkileşim kurmak için her gün biraz zaman ayırmanız gerektiği anlamına gelir.Yazılarınıza bırakılan her yorumu yanıtlayarak başlayın.

Kullanıcılar ile gerçek bir etkileşim kurmak için yayınlarınıza yorum yapmasını beklemek zorunda değilsiniz. Rakiplerin profillerine gidin ve etkileşim kurulacak hesapları bulmak için "takipçiler" e dokunun.

Gönderilerini beğenin ve yorum yapın (tabii ki gerçek, anlamlı bir şekilde) ve bazıları sizi takip etmeye ve içeriğinizle etkileşim kurmaya başlayacak. Instagram'da ne kadar aktif ve duyarlı olursanız, gönderilerinizle o kadar ilgili kullanıcılar olacaktır.

5. Kullanıcı tarafından oluşturulan içeriği paylaşın

Kullanıcılar içeriklerinin Instagram'da öne çıkmasını severler. Marka özgünlüğünüzü artırır ve sosyal kanıta katkıda bulunur. Sizden ürün ya da hizmet almış olan ya da sizin sayfanızı etiketleyerek kendi hesabında paylaşım yapanları mutlaka düzenli takip edin. Onların gönderilerini kendi sayfanızda yeniden paylaşın.

Gerçek kullanıcılar, Instagram beğenilerini satın aldığınızda olanların tam tersi gerçek bir etkileşim sağlar. Kullanıcı tarafından oluşturulan her gönderi ile orijinal üretici takipçilerine ulaşarak gönderinin teşhirini ve daha fazla beğeni alma olasılığını artırmak mümkün.

6. Her Instagram gönderisine Harekete Geçirici Mesaj (CTA) ekleyin

Beğeni satın alma amacınız, etkileşim ölçümlerinizi artırmak ve gönderinizin daha fazla kişi tarafından görülmesini sağlamaktır. Kullanıcılardan bunun yerine etkileşimde bulunmalarını isteyebilecekken neden Instagram beğenileri satın alasınız? Takipçilerinizden ve hedef kitlenizden harekete geçmelerini ve sizinle etkileşim kurmalarını isteyerek veya teşvik ederek katılımı davet edin.

Bazı etkileşim odaklı CTA örnekleri şunları içerir:

Şimdi satın al, Ücretsiz kargo fırsatını kaçırma, Hemen satın almak için acele et, Bugüne özel indirim fırsatını kaçırma, 2. üründe %50 indirim, Sınırlı stok, acele et! vb. sattığınız ürün ya da verdiğiniz hizmete göre birçok harekete geçirici mesaj bulmanız mümkün. Ne kadar çok harekete geçirici mesaj o kadar çok etkileşim ve yeni müşteri demek... Bu konuya ayrı bir yazıda detaylı değineceğim.

7. Bir Instagram çekilişi veya yarışması düzenleyin

Ara sıra, kısa vadeli bir strateji olarak, bir Instagram yarışması yoluyla ürünlerinizi veya hizmetlerinizi dağıtabilirsiniz.

Eşantiyonlar, beğeni almak, takipçi kazanmak, yorumları artırmak ve hatta yeni müşteriler çekmenin harika bir yoludur. Çekiliş kurallarını istediğiniz etkileşim etrafında tasarlayın. Örneğin, gönderideki her beğeni bir girdi olabilir ve arkadaşlarınızı etiketlemek veya gönderiyi paylaşmak için fazladan girdiler sunabilirsiniz. Çabalarınızı güçlendirmek için ilgili bir marka veya etkileyiciyle ortak olun.

Alanınızda bir influencer bulun ve eşantiyonunuzu kendi sayfalarında barındırıp barındırmayacaklarına bakın. Bu, Instagram hediyenizi her iki kitleye de tanıtmanıza ve erişimini genişletmenize olanak tanır .

Girmek için kullanıcıların her iki hesabı da takip etmesi gerekiyordu. Etiketledikleri her kişi için bir giriş ve sayfalarında yeniden yayınlamak için başka bir giriş alabilirler. Artık her iki hesabın da takipçileri gönderileri görecek ve etkileşime girecek. Üstelik, kullanıcılar giriş almak için birbirlerini her etiketlediğinde veya gönderiyi paylaştığında, gönderinin erişimi (ve katılım potansiyeli) genişler.

Çekilişe girmenin şartlarından biri olarak sayfanızı beğenmeyi ekleyin ve organik olarak katılımınızı artırabilirsiniz - Instagram beğenileri satın almak zorunda kalmadan!

8. Emojileri mutlaka kullanın

Emoji eklemek, gönderinize beğenileri teşvik etmenin eğlenceli bir yolu. Şimdiye kadar herkes emojilere yabancı değil. Profillerin % 50'sinden fazlası emoji kullanıyor ve kullanıcılar artık emojileri hashtag olarak kullanabildiğinden emoji popülaritesi daha çok artacak. Emojiler, yayınınıza kişilik katar ve daha okunaklı hale getirmek için uzun metin bloklarını bölebilir. Emojilerin katılım oranlarını artırdığı unutmamak lazım.

Instagram etkileşiminizi artırın… Beğeni, yorum, takipçi, izlenme vb. satın almaya gerek yok!

Organik olarak etkileşimi artırmanın pek çok yolu varken, Instagram beğenileri satın alarak neden markanıza zarar verme riskini alacaksınız?

Görünüşte cazip gelse de, gerçek şu ki, Instagram beğenileri satın alırsanız, kendinize değerli iş ve ortaklıklara mal olabilir ve Instagram'ın Hizmet Koşullarını ihlal ederek sizi Instagram hesabınızın kapatılması riskiyle karşı karşıya bırakabilirsiniz.

İşleri doğru şekilde yapmak daha fazla çaba gerektirir ve anında tatmin sağlamaz. Sadece meşru takipçilerinizin büyüdüğünü görmekle kalmayacak, aynı zamanda süreçte güven inşa edeceksiniz.

Popülerliğe giden yolu ödemeye çalışmak yerine, bu blogda zaman zaman paylaştığım ve bundan sonra daha fazla paylaşacağım Instagram pazarlama, Instagram profesyonel satış teknikleri ile ilgili pratik ipuçlarını ve diğer test edilmiş ve kanıtlanmış Instagram pazarlama ve reklam stratejilerini takip etmenizi öneriyorum. 

Instagram Satış Stratejileri E-Kitap Almak İçin Tıkla

Organik büyüme ve satışları artıracak Instagram pazarlama önerileri Organik büyüme ve satışları artıracak Instagram pazarlama önerileri Reviewed by Medya İstasyonu on Çarşamba, Eylül 02, 2020 Rating: 5

Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.