Firma tanıtımı çalışmaları düşünen firmalara özel hizmetler

Firma tanıtımı ile ilgili yapılabilecek çalışmalar yeni firma kuran, firmasını tanıtmak ve daha fazla müşteriye ulaşmak isteyenlerin en çok araştırdığı konuların başında geliyor. 

Firma tanıtımı çalışmaları kapsamında firmalara, işletmelere yönelik içerik geliştirme ile ilgili çözümler sunuyorum. 

Firma tanıtım çalışmaları paketi

Firma tanıtım yazısı yazımı: Firma ile ilgili tanıtım yazısının hazırlanması, onayınıza sunulması, gerekli revize işlemlerinin yapılıp son halini alması.

Firma tanıtım yazısı yayınlama (Haber sitelerinde) : Firma tanıtım yazısının haber sitelerinde içeriğine uygun kategorilerde linkli bir şekilde yayınlatılması. Haber sitesi sayısı talebe göre değişir.

Firma web sitesi içerikleri hazırlama: Hakkımızda, vizyon, misyon, referanslar gibi kategorilere yönelik içeriklerin yazımı

Firma kurumsal blog içeriği yazımı: Firma web sitesindeki blog kısmı için potansiyel müşterilerin dikkatini çekebilecek nitelikle içeriklerin hazırlanması.

Firma basın bülteni yazımı ve dağıtımı: Firma ile ilgili haber değeri taşıyacak nitelikte basın bülteni yazımı ve basın listelerine gönderimi, raporlama yapılması.

Firma tanıtım sunumu hazırlama: PDF şeklinde ortalama 5-7 sayfalık bir firma tanıtım sunumu/dosyası hazırlanması

Firma tanıtım maili hazırlama: Firmanın potansiyel müşterilere ulaşmak, ürün ve hizmetler hakkında bilgi sunması amacıyla ihtiyacı olan mail metninin hazırlanması

Firma Instagram hesabı yapılandırma: Instagram hesabını geliştirme, gönderi paylaşımı ve etiket kullanımı ile ilgili öneriler, reklam ile ilgili öneriler.

İşbirliği talepleri için: medyaistasyonu@gmail.com

Firma tanıtımı çalışmaları düşünen firmalara özel hizmetler Firma tanıtımı çalışmaları düşünen firmalara özel hizmetler Reviewed by Medya İstasyonu on Çarşamba, Ağustos 19, 2020 Rating: 5

Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.