Milletvekili aday adayı tanıtım ve PR çalışması

Milletvekili aday adayı tanıtımı ve PR çalışması, seçim dönemlerinde milletvekili aday adayı olmak isteyenlerin en çok ilgi gösterdiği konuların başında geliyor.

14 Mayıs 2023'te yapılacak seçimlere kısa bir süre kala milletvekili olmak isteyen birçok kişinin partilere başvuruları hız kazandı. Başvuru yapan aday adayları tanıtım ve reklam çalışmalarına ağırlık vererek hedef kitlenin dikkatini çekmeye çalışacak. Çok sayıda aday adayı olacağı için birçok kişinin aday adaylığı yeterince ön planda olmayacak.

Milletvekili adayı olmak isteyenlerin seçim bölgelerinde seçmen tarafından tanınması açısından milletvekili PR çalışması konusunda adımlar atması büyük önem taşıyor. Seçmenler milletvekili adaylarını daha yakından tanımak ve projeleri hakkında bilgi sahibi olmak istiyor.

Milletvekili adayı olmak istiyorum diyorsanız en çok önemsemeniz gereken konulardan biri de PR çalışması olmalıdır.

Milletvekili aday adayı olmak istiyorsanız size özel çalışmalar ile online medyada daha fazla görünür olmanız konusunda dijital PR odaklı destek olabilirim. 

Bu kapsamda;

Basın bülteni yazımı + dağıtımı

Özel haber ve röportaj çalışmaları (Online medya, yerel basın )

Online medya takibi (Hakkınızda çıkan haberlerin periyodik takibini kapsar)

Bu çalışmalar seçim yasakları başlayıncaya kadar geçen süreyi kapsar.

Bu çalışmalar konusunda destek almak isterseniz bana engin@gursenmedya.com adresinden ulaşabilirsiniz.





Milletvekili aday adayı tanıtım ve PR çalışması Milletvekili aday adayı tanıtım ve PR çalışması Reviewed by Medya İstasyonu on Pazartesi, Mart 20, 2023 Rating: 5

Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.