Instagram'da satış yapmayı öğrenmek ister misin? (Online eğitim)

Instagram'da satış yapmak son yıllarda en popüler online iş modellerinden biri. İnternetten para kazanmak istiyorum diyenlerin en çok yöneldiği alanlardan biri olan Instagram'da ürün satışı, profesyonel bir şekilde yapıldığında ciddi kazançlar sağlayabiliyor.

Instagram'dan satış yapmak isteyen ve nereden başlayacağını bilemeyen pek çok girişimci adayı var. Ben de bu konuda tecrübelerimi dijital pazarlama ve içerik pazarlaması dahilinde girişimci adaylarına aktarmaya çalışıyorum.

Instagram pazarlaması hakkında pek çok uzman kişi olsa da anlattıklarının birçoğu girişimcileri direkt satışa hazırlamıyor. Genelde anlatılanların büyük çoğunluğu tekrar bilgilerden oluşuyor. Oysa satış yapmak isteyenler çok daha fazlasını öğrenmek ve bu sürece profesyonelce adım atmak istiyor.

Instagram'dan satış yapmayı düşünenlere nasıl destek oluyorum?

-Profesyonel Instagram satış sayfası oluşturma

-Instagram biyografi düzenleme 

-Instagram satış sayfa düzeni

-Instagram ürün görselleri hazırlama önerileri

-Instagram'dan satış sürecini yönetme (Ödeme alma, kargo, iade vb.)

-Müşteri memnuniyetini sağlayacak öneriler

-Etkileşim artırma

-Satış artırma teknikleri (Kampanya, indirim vb.)

-Instagram'da satış şirket kurmak ve vergi durumu


EĞİTİM HAKKINDA


Bu eğitim kimler için uygun?

-Instagram'da satış yapmayı düşünenler,

-Mevcut satış sayfasındaki eksiklikleri fark ederek daha iyi bir şekilde düzenlemek isteyenler

-Satışlarını artırmak isteyenler

Kimler için uygun değil?

-Sabırsız olanlar,

-Hemen satış yapmak isteyenler,

-Sayfasının takipçi sayısının hemen artacağını düşünenler,

-Bu işi hobi olarak öylesine yapmayı düşünenler,

Eğitim şekli: Online birebir eğitim 

Eğitim yeri: Google Meet ya da Zoom 

Süre: Ortalama 2-3 saat

Soru-cevap

Ücret: 300 TL

Bonuslar

E-kitap

Instagram satış sayfası ve girişimcinin bu blogda tanıtımı (Görsel, Instagram sayfası linki içerecek şekilde)

E-mail üzerinden dilediğiniz zamanda iletişim kurmak

İletişim: medyaistasyonu@gmail.com (En kısa sürede geri dönüş yapıyorum.)



Instagram'da satış yapmayı öğrenmek ister misin? (Online eğitim) Instagram'da satış yapmayı öğrenmek ister misin? (Online eğitim) Reviewed by Medya İstasyonu on Perşembe, Şubat 02, 2023 Rating: 5

Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.