Arama motorlarında yapılan yerel arama küçük işletmeler için büyük önem taşıyor.
Beş tüketiciden
dördü yerel bilgileri bulmak için arama kullanıyor, yani işletmeniz yerel arama
için optimize edilmemişse, potansiyel müşterilerinizin% 80'ini kaçırmış
olabilirsiniz. Kısacası, işletmenizin alakalı kalmasını istiyorsanız yerel SEO
çok önemli bir konu.
İşletmenizi yerel SEO için optimize etmenizde kilit rol oynayan yerel içerik oluşturmak hakkında örnekler vermek istiyorum.
Yerel SEO Nedir? Yerel SEO işletmeniz ve hizmetleriniz için neden önemli?
Yerel SEO, işletmelerin ürünlerini ve hizmetlerini yerel
potansiyel müşterilere ve müşterilere tanıtmasına yardımcı oluyor. Yerel arama
için bilgi toplamak amacıyla arama motorları, kullanıcıya en alakalı yerel
sonuçları sağlamak için yerel içerik, sosyal profil sayfaları, bağlantılar ve
alıntılar gibi sinyallere güveniyor.
Yerel SEO İpuçları
Web sitenizi oluşturun. Bir web siteniz varsa mobil uyumlu modern bir temaya geçiş yapın.
İşletmeniz ve yeni müşterilee ulaşmanız için en etkili ve alaklı anahtar kelimeleri belirleyin.
Google My Business hesabı oluşturun ve işletmenizi kaydedin.
URL'yi, başlık etiketlerini, başlıkları, meta açıklamayı ve
içeriği yerel olarak optimize edin.
Web sitenize konum / harita ekleyin.
İşletme bilgilerinizin, adresinizin ve telefon numaranızın çevrimiçi
olarak tutarlı olduğundan emin olun.
Alaka ve otorite ile gelen bağlantıları alın.
Bölgedeki yerel medya ile işbirliği yapın. (Yerel gazete, internet haber sitesi, varsa radyo ve TV kanalı reklamları.)
Sosyal medya hesabı oluşturun.
Yerel içerik SEO ve yeni müşterilere ulaşmak için neden önemli?
Google gün geçtikçe daha akıllı olmaya devam ediyor. Bu, içerik
oluşturucuların artık arama motorları için değil, kullanıcılar için gerçekten
yazabildikleri anlamına geliyor. Ancak genel konular hakkında yazmak geniş bir
kalabalık çekerken, bazen odak noktanızı geliştirmek ve yerel bir kitleyi
çekmek için yerel veya endüstri haberleri hakkında yazmak daha önemli bir hal aldı.
Blogunuzda, web sitenizde yerel endüstri toplantılarını, haberleri,
çalışanları ve diğer eğitim içeriklerine yer vererek sektörünüz için yerel
otorite olun. İşletmenizin pazarlama çalışmalarının en tepesinde kaliteli ve okuyuculara faydalı olabilecek içerikleri konumlandırın.
Yerel SEO son yıllarda işletmeler için nasıl önemliyse yerel SEO çalışmalarının en önemli adımı olan yerel içerik pazarlama, yerel içerik üretmek de o denli önemli.
Örneğin, yerel bir emlakçıysanız ve bölgenizde kiralık ya da satılık konut arayan yeni kişileri çekmeye çalışıyorsanız, bu kişilerin ilgisini çekebilecek, bölgeyi daha kolay ve doğru bir şekilde tanıması için yararlı olabilecek bir kaynak oluşturun. Kişiler oturmak istedikleri lokasyon hakkında ilginç ve kendilerine avantaj sunacak içerikleri sever. Üreteceğiniz yerel içerikler sayesinde bölgeniz ile ilgili arama motoru sorgulamaları yapan tüketicilerin karşısına daha kolay çıkabilirsiniz.
Yerel içerik örnekleri - Yerel içerik pazarlaması
Yerel içerik yazımı konusunda fikir sahibi olmanız açısından örnek vererek yazıma devam ediyorum. Beylikdüzü'nde hizmet veren bir emlak ofisiniz var. Hedef kitleniz kimlerden oluşuyor? Beylikdüzü'nden dair almak isteyen, Beylikdüzü'nde kiralık daire bakan, Beylikdüzü'nde çalışan, Beylikdüzü'ne yatırım yapmayı düşünen, ekonomik konut arayışı olan kişiler. Bu kişiler hangi mecraları kullanıyor? Emlak ilan siteleri, emlak haber siteleri, emlak blogları, sosyal medya reklamları, emlak içerikli sosyal medya hesapları... Amaçları ne? Bütçelerine en uygun konutu en iyi lokasyonda bulabilmek. Bunun için de birçok farklı kanaldan deli gibi araştırma yapıyorlar. Konut satın almak, yeni bir yaşam kurmak kolay verilecek bir karar değil. Birçok kişi ince eleyip sık dokuyor. Bu kitlenin ziyaret ettiği mecralar sizden çok daha güçlü olabilir. Bu sizi ana hedefinizden vazgeçirmemeli. Siz, bu kitle içinden yeni müşteriler kazanmak istiyorsunuz. Peki, ne yapacaksınız? Bu hedef kitlenin dikkatini çekebilecek ve onlara değer katacak içerikler üretmeye odaklanacaksınız. İşinizi, içeriğinizle pazarlayacaksınız.
Peki, bu kapsamda ne tür içerikler üretebilirsiniz? Birkaç örnek verebilirim: Beylikdüzü'nde yaşamak için 10 neden? Neden Beylikdüzü'nde yaşamalısınız? Beylikdüzü'nde emlak yatırımı neden cazip? Beylikdüzü'nde nereden daire alınır? Beylikdüzü'nde en çok tercih edilen lokasyonlar? Beylikdüzü'nde yapılacak en iyi 10 aktivite, Beylikdüzü'nde nerede ne yenir? gibi başlıkları çeşitlendirmek mümkün. Bu tür içerikleri düzenli olarak üretir ve kaliteli görseller ile desteklerseniz organik trafik almanız kolaylaşır. Bu içeriklerle arama motoru sorgulaması sonucu karşılaşan kişiler, sitenizdeki diğer sayfaları da ziyaret etmek isteyecektir. Potansiyel müşterilerinizin gözünde daha olumlu bir izlenime sahip olmanız mümkün olacaktır. Böyle içerikler hazırlayarak bölgenizdeki internet haber sitelerinde de işletmenizin web sitesinin linkini içerecek şekilde yayınlatabilirsiniz. Bu da işletmenizin web sitesine yerel SEO için faydalı olacaktır.
Bu içeriklerin son paragraflarında yönlendirici link içeren ifadeler de kullanabilirsiniz. Örneğin; "Siz de Beylikdüzü'nde yaşamak istiyor ve konut arayışındaysanız portföyümüzde bulunan kiralık ve satılık konut ilanlarını inceleyebilir ve bizimle dilediğiniz zaman iletişime geçerek bilgi alabilirsiniz."
Bu tür bir çalışmayı düzenli olarak yaptığınızda organik trafiğiniz artacağı gibi bölgenizde hizmet veren diğer emlak ofislerine oranla daha olumlu bir izlenim oluşturabilirsiniz. Yerel SEO, yerel içerik üretimi, dijital PR konularında işbirliği için bana medyaistasyonu@gmail.com adresinden ulaşabilirsiniz.
Okumanızı öneriyorum: https://medyaistasyonu.blogspot.com/2020/03/yerel-isletmeler-ve-hizmet-veren.html
Okumanızı öneriyorum: https://medyaistasyonu.blogspot.com/2020/03/yerel-isletmeler-ve-hizmet-veren.html
Yerel içerik pazarlaması neden önemli? Yerel içerik fikirleri
Reviewed by Medya İstasyonu
on
Cuma, Mart 13, 2020
Rating:

Hiç yorum yok: