İşletmeniz ve işinizle ilgili önemli bilgileri
ileten ve profil ziyaretçilerini takipçilere ve takipçilere dönüştüren
bu alanı en iyi şekilde doldurmaya özen göstermelisiniz. Bu yazıda
Instagram biyografi kısmında olması gerekenler hakkında bilgiler
vereceğim. Hadi başlayalım...
Instagram biyografisi nedir?
Instagram biyografisi, kullanıcı adınızın altında, kendiniz
veya işletmeniz hakkında bulunan küçük bir özettir. Instagram biyografinize,
150 karakterin altında tutmanız şartıyla kısa bir açıklama, iletişim
bilgileri, emojiler ve daha fazlasını ekleyebilirsiniz.
Biyografiniz bir harici bağlantı, hashtag'ler ve tanıtıcıdan
ayrı olarak özelleştirebileceğiniz bir kullanıcı adı içerebilir (örn. @
Kullanıcı). Unutmayın, biyografiniz insanların sizi Instagram'da takip edip
etmemeye karar verirken baktığı ana şeylerden biridir. Bundan dolayı mutlaka bu kısmı önemseyin, boş bırakmayın.
İyi bir Instagram biyografisi nasıl olmalı?
Instagram profil ayarlarınızda değiştirebileceğiniz işletmeniz
hakkındaki önemli bilgileri (marka adınız, kategori vb.) vurgulayın.
Instagram kullanıcılarına sizinle iletişim kurmanın bir
yolunu sağlayın. Sesinizi ve tarzınızı sitenize ve diğer sosyal platformlara
uygun hale getirerek markanızı ve kişiliğinizi bu alanda sergileyin.
Hedef kitlenizin markanızı onlar için neyin değerli
kıldığını anlamasına yardımcı olan benzersiz satış teklifinizi belirleyin
İçerik paylaşma veya görüntüleme, bir etkinliğe kaydolma
veya satın alma yapmak için sitenize gitme gibi değerli işlemleri teşvik edin.
Profil fotoğrafınız, insanların
Instagram biyografisinde ilk
farkedeceklerinden biri. Bundan dolayı tanınması kolay ve yüksek
kalitede bir fotoğraf seçin. Markanızın özünü yansıtmasına dikkat edin.
Diğer sosyal ağlarınızda da aynı fotoğrafı kullanın.
Bir işletmenin logosu genellikle profil resimleri için
mükemmeldir. Minimum profil resmi boyutunun 110 x 110 piksel olduğunu
unutmayın. Ziyaretçilerin profilinizi ziyaret ederken uzatılmış veya bulanık
bir fotoğraf görmemesi için 200 x 200'ün altında kalın.
Kullanıcı adınız Instagram biyografinizin en önemli
özelliklerinden biridir. Biyografinin üst kısmında bulunur ve insanların
markanızı nasıl arayacağını belirler. Mümkünse işletme adınızı kullanın. Zaten
alınmışsa, işletme adınızın en azından kullanıcı adınızın ilk kısmı olduğundan
emin olun. İşletme hesabınızı arayan kişilerin hesabı bu şekilde bulma
olasılığı daha yüksek. Şirketinizi sergilemek ve müşterileri harekete geçmeye
teşvik etmek için 150 karakteriniz var. İşinizi, markanızı en iyi yansıtacak ifadeleri bu alana yazın.
Ziyaretçileri
web sitenize, Messenger botuna, belirli bir kampanyaya veya trafik
çekmek
istediğiniz herhangi bir yere göndermek için bu kutuya bir bağlantı
ekleyin. Günümüzde birçok e-ticaret sitesi, Instagram butik, kurumsal
firma web sitesi linki bu alanda.
Instagram hesabınızın verimliliğini ölçümlemeniz için işletme profiline geçiş yapmanız gerekiyor.
Kategori bölümü işletme adınızın altında görünür ve
bağlantılı bir Facebook sayfasında seçilen kategori tarafından oluşturuluyor.
İşletme türünüzü belirtmek, ziyaretçilere sunduğunuz ürünler hakkında daha iyi
ve anında bir fikir verecek. Biyografinizin gerçekleştirmesi gereken ilk şey,
işletmenizin neler sunduğunu ve kime hizmet ettiğinizi açıklamak olmalı.
Harekete geçirici mesaj düğmeleri,
iyi bir Instagram
biyografisinin büyük bir parçasıdır. Sahip olduğunuz işletme türüne
bağlı olarak birkaç farklı
işlem düğmesi ekleyebilirsiniz. Bunlar e-posta, yol tarifi, ara,
rezervasyon, şimdi alışveriş yap, daha fazla bilgi al gibi harekete
geçirici butonlar olabilir.
Instagram biyografi nasıl olmalı, neler yazılır?
Reviewed by Medya İstasyonu
on
Salı, Şubat 25, 2020
Rating:
Hiç yorum yok: