Instagram biyografi nasıl olmalı, neler yazılır?

Instagram biyografisi, Instagram hesabı oluşturan kişi ve kuruluşların genelde sonradan düşündüğü ve yeterince önemsemediği bir alan. Oysa profesyonel bir Instagram biyografi kullanıcıların profilinizi ziyaret etmesinde, takip etmesinde, markanızla ilgili ilk izlenime sahip olmasında son derece önemlidir.

İşletmeniz ve işinizle ilgili önemli bilgileri ileten ve profil ziyaretçilerini takipçilere ve takipçilere dönüştüren bu alanı en iyi şekilde doldurmaya özen göstermelisiniz. Bu yazıda Instagram biyografi kısmında olması gerekenler hakkında bilgiler vereceğim. Hadi başlayalım...

Instagram biyografisi nedir?

Instagram biyografisi, kullanıcı adınızın altında, kendiniz veya işletmeniz hakkında bulunan küçük bir özettir. Instagram biyografinize, 150 karakterin altında tutmanız şartıyla kısa bir açıklama, iletişim bilgileri, emojiler ve daha fazlasını ekleyebilirsiniz.

Biyografiniz bir harici bağlantı, hashtag'ler ve tanıtıcıdan ayrı olarak özelleştirebileceğiniz bir kullanıcı adı içerebilir (örn. @ Kullanıcı). Unutmayın, biyografiniz insanların sizi Instagram'da takip edip etmemeye karar verirken baktığı ana şeylerden biridir. Bundan dolayı mutlaka bu kısmı önemseyin, boş bırakmayın.

İyi bir Instagram biyografisi nasıl olmalı?

Instagram profil ayarlarınızda değiştirebileceğiniz işletmeniz hakkındaki önemli bilgileri (marka adınız, kategori vb.) vurgulayın.

Instagram kullanıcılarına sizinle iletişim kurmanın bir yolunu sağlayın. Sesinizi ve tarzınızı sitenize ve diğer sosyal platformlara uygun hale getirerek markanızı ve kişiliğinizi bu alanda sergileyin.

Hedef kitlenizin markanızı onlar için neyin değerli kıldığını anlamasına yardımcı olan benzersiz satış teklifinizi belirleyin

İçerik paylaşma veya görüntüleme, bir etkinliğe kaydolma veya satın alma yapmak için sitenize gitme gibi değerli işlemleri teşvik edin.

Profil fotoğrafınız, insanların Instagram biyografisinde ilk farkedeceklerinden biri. Bundan dolayı tanınması kolay ve yüksek kalitede bir fotoğraf seçin. Markanızın özünü yansıtmasına dikkat edin. Diğer sosyal ağlarınızda da aynı fotoğrafı kullanın.

Bir işletmenin logosu genellikle profil resimleri için mükemmeldir. Minimum profil resmi boyutunun 110 x 110 piksel olduğunu unutmayın. Ziyaretçilerin profilinizi ziyaret ederken uzatılmış veya bulanık bir fotoğraf görmemesi için 200 x 200'ün altında kalın.  

Kullanıcı adınız Instagram biyografinizin en önemli özelliklerinden biridir. Biyografinin üst kısmında bulunur ve insanların markanızı nasıl arayacağını belirler. Mümkünse işletme adınızı kullanın. Zaten alınmışsa, işletme adınızın en azından kullanıcı adınızın ilk kısmı olduğundan emin olun. İşletme hesabınızı arayan kişilerin hesabı bu şekilde bulma olasılığı daha yüksek. Şirketinizi sergilemek ve müşterileri harekete geçmeye teşvik etmek için 150 karakteriniz var. İşinizi, markanızı en iyi yansıtacak ifadeleri bu alana yazın.

Ziyaretçileri web sitenize, Messenger botuna, belirli bir kampanyaya veya trafik çekmek istediğiniz herhangi bir yere göndermek için bu kutuya bir bağlantı ekleyin. Günümüzde birçok e-ticaret sitesi, Instagram butik, kurumsal firma web sitesi linki bu alanda.

Instagram hesabınızın verimliliğini ölçümlemeniz için işletme profiline geçiş yapmanız gerekiyor.

Kategori bölümü işletme adınızın altında görünür ve bağlantılı bir Facebook sayfasında seçilen kategori tarafından oluşturuluyor. İşletme türünüzü belirtmek, ziyaretçilere sunduğunuz ürünler hakkında daha iyi ve anında bir fikir verecek. Biyografinizin gerçekleştirmesi gereken ilk şey, işletmenizin neler sunduğunu ve kime hizmet ettiğinizi açıklamak olmalı.

Harekete geçirici mesaj düğmeleri, iyi bir Instagram biyografisinin büyük bir parçasıdır. Sahip olduğunuz işletme türüne bağlı olarak birkaç farklı işlem düğmesi ekleyebilirsiniz. Bunlar e-posta, yol tarifi, ara, rezervasyon, şimdi alışveriş yap, daha fazla bilgi al gibi harekete geçirici butonlar olabilir.

Hikaye paylaşımı yaptıktan sonra hikayelerinizi arşivleyin ve öne çıkanlar alanına zaman zaman en önemli hikayeleri ekleyin. Bu markanız hakkında takipçilerin çok daha iyi bilgiler edinmesini ve hesabınızın daha kurumsal görünmesini sağlar.







Instagram biyografi nasıl olmalı, neler yazılır? Instagram biyografi nasıl olmalı, neler yazılır? Reviewed by Medya İstasyonu on Salı, Şubat 25, 2020 Rating: 5

Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.