Firma tanıtımı için neler yapılabilir?

Firma tanıtımı için neler yapılabilir? sorusu birçok firma sahibi ya da yöneticisi tarafından en çok merak edilen konuların başında geliyor.

Rekabetin hızla arttığı iş dünyasında rakiplerden sıyrılmak, yeni müşteri kazanmak, marka bilinirliği artırmak ya da mevcut müşteriler ile bağı kuvvetlendirmek açısından firma tanıtımı çalışmaları büyük önem kazanıyor.

Firma tanıtımı birçok firma sahibinin aslında pek önemsemediği bir konu. Bunun temel nedeni de maliyetli bir çalışma olarak algılanması. Firma tanıtımı için aslında öyle devasa bütçeler ayırmaya gerek yok. Etkili olabilecek yöntemler ile firmanızın tanıtımını ekonomik ve bütçe dostu bir şekilde gerçekleştirmeniz mümkün.

Peki, firma tanıtımı konusunda neler yapılabilir? En etkili ve ekonomik firma tanıtımı nasıl yapılır?

Firmanıza ait bir web sitesi oluşturun

Web sitesi sahibi olmak eskisi gibi maliyetli değil. "Ben web tasarım ajansı ile çalışmak istemiyorum, kurumsal bir web sitesi için ayırabilecek çok param yok diyorsanız yazdıklarıma kulak vermenizi öneriyorum. Günümüzde 1 domain, hosting hesabı ve ücretsiz bir Wordpress teması bularak güzel bir kurumsal web site oluşturmak mümkün. Daha da ucuza oluşturmak için 1 domain satın almak ve bu domaini Blogger üzerinden oluşturacağınız bir blog sayfasına yönlendirmeniz işinizi görebilir. Tema olarak da ücretsiz Blogger kurumsal tema kullanabilirsiniz.

Sosyal medya hesapları oluşturun

Mevcut müşteriler ya da potansiyel müşterileriniz size nasıl ulaşacak? Sosyal medya hesabı oluşturun ve en azından 1 sosyal medya platformunda aktif olarak düzenli paylaşımlarda bulunun. Artık birçok firma ve şirket sosyal medyada ve yeni müşterilerini bu kanaldan kazanıyor.

Firma tanıtımı için gerekli araçları edinin

Firma tanıtım sunumu, firma tanıtım yazısı, firma tanıtım maili gibi araçları elinizin altında bulundurun. Bunları potansiyel müşterilerinize, iş ortaklarınıza gönderebilirsiniz. Bu konuda destek almak istiyorsanız bana medyaistasyonu@gmail.com adresinden ulaşabilirsiniz.

Firma tanıtım yazısı yayınlatın

Firma tanıtım yazısı yayınlatmanız online mecralardaki görünürlüğünüzü artırmaya önemli fayda sağlayacağı gibi firmanıza ait web sitesinin arama motorunda daha iyi bir sıralamaya sahip olmasında da yararlı olacaktır. Firma tanıtım yazısı yayınlama için haber siteleri ve bloglar ile iletişime geçebilirsiniz. Tanıtım yazısı yayınlayan siteler ile ilgili bir arayışınız varsa tanıtım yazısı yayınlatmak için bana medyaistasyonu@gmail.com adresinden ulaşabilirsiniz. Marka, ürün ve hizmetleriniz ile ilgili tanıtım yazısı hazırlayıp blogumda silinmeyecek şekilde yayınlayabilirim. Bu son derece ekonomik ve etkili bir çalışmadır.

Basın bülteni yazımı, gönderimi ve yayınlama

Basın bültenleri günümüzde marka, ürün ve hizmetlerin medyada yer alması, medya aracılığıyla daha fazla kişiye ulaşması ve online görünürlüğün artması için önemli bir araç. Firma, ürün ve hizmetleriniz ile ilgili profesyonel ve yüksek kalitede basın bülteni hazırlayabilirim. Hazırlayacağım basın bülteninin dağıtımı, gönderimi ve yayınlanması konusunda da çözümler sunabilirim. Bu konudaki talepleriniz için bana medyaistasyonu@gmail.com adresinden ulaşabilirsiniz.

Kurumsal blog içerikleri

Faaliyet gösterdiğiniz alan ile ilgili potansiyel müşterilerin ve iş ortaklarının dikkatini çekecek nitelikte faydalı, okur odaklı blog yazısı yazmak organik trafik almanıza önemli katkı sağlayacaktır. Bunun yanı sıra sektörünüzde rakiplerinizin önüne geçmenizi ve otorite olmanızı kolaylaştırabilir. Bu konudaki talepleriniz için bana medyaistasyonu@gmail.com adresinden ulaşabilirsiniz.

Firma tanıtımı çalışmaları konusunda işbirliği yapmak isterseniz bana medyaistasyonu@gmail.com adresinden her zaman ulaşabilirsiniz.










Firma tanıtımı için neler yapılabilir? Firma tanıtımı için neler yapılabilir? Reviewed by Medya İstasyonu on Çarşamba, Ocak 30, 2019 Rating: 5

Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.