Tanıtım yazısı alıyorum

Tanıtım yazısı, son yıllarda birçok marka ve internet girişimi için online görünürlüğün artması açısından önem taşıyor.

Tanıtım yazısı, aynı zamanda etkili bir SEO yöntemi. Nitelikli sitelerde yayınlatacağınız tanıtım yazıları ile online görünürlüğünüzü artıracağınız gibi siteniz Google'da üst sıralarda yer alabilir.

Nisan 2013'ten bu yana yayında olan Medya İstasyonu'na tanıtım yazısı alımı yapıyorum. Organik bir ziyaretçi kitlesine sahip olan Medya İstasyonu'nda yer alan içerikler tamamen özgün ve eskimeyecek türden. 2 sene önce yazdığım yazılar hala ilk günkü gibi okunuyor. Okuyucuların ilgisini çekebilecek ve faydalı olabilecek türden içerikleri farklı bakış açıyla üretiyorum.

Tanıtım yazısı kabul ettiğim site konu içerikleri şunlar: Teknoloji, e-ticaret, sosyal medya, alışveriş, kişisel blog, kurumsal blog, oyun sitesi, haber sitesi gibi blog konuları ile örtüşebilecek konular. Tanıtım yazıları kalıcıdır, silinmez.

Tanıtım yazısı ihtiyacı olanlar medyaistasyonu@gmail.com adresinden ulaşabilir.

Tanıtım yazılarını blog yazısı formatında ben de hazırlayabilirim.
Tanıtım yazısı alıyorum Tanıtım yazısı alıyorum Reviewed by Medya İstasyonu on Çarşamba, Mart 18, 2015 Rating: 5

2 yorum:

  1. Yanıtlar
    1. Evet, ücretli. Ayrıntılı bilgi için "Tanıtım Yazısı Yayınlayın" sayfasına göz atabilirsiniz.

      Sil

Blogger tarafından desteklenmektedir.