Firma tanıtım yazısı nasıl olmalı?

Tanıtım yazısı, son yıllarda internet ortamında en çok önemsenen metin türleri arasında yer alıyor. Doğru bir şekilde hazırlanan tanıtım yazılarının tanıtımı yapılan firma, web sitesi, ürün ya da hizmet için büyük katkı sağladığı ortada.

Tanıtım yazılarına en çok ihtiyaç duyan da firmalar. Günümüzde firmaların birçoğunun web sitesi bulunsa da hala bir web sitesi, sosyal medya hesabı, mail adresi olmayan firmalar da oldukça fazla.

Web sitesi sahibi olan firmaların birçoğunu profesyonel metin üretimini önemsemediği için firma tanıtım yazısı konusunda ciddi sıkıntılar yaşıyor. Firma tanıtım yazısı profesyonel bir şekilde, doğru ifadelerle oluşturulmadığı takdirde firmanın online itibarına gölge düşürebilir. Müşterilerin çoğu alışveriş yapacağı, ürün ya da hizmet satın alacağı firma hakkında tanıtıcı metinleri okumak ister.

Bu noktada firma tanıtım yazısı oluşturmamak müşteride olumsuz bir izlenim oluşturabilir.

Peki, firma tanıtım yazısı konusunda firmalar, şirketler nelere dikkat etmeli? Firma tanıtım yazısı hangi özellikleri taşımalı?

-Firma tanıtım yazısı profesyonel kişilerce yazılmalı.

-Firma tanıtım yazısı reklam kokan metinler (en iyisi, en büyüğü, en çok müşterisi olan gibi kelimeler kesinliklikle olmamalı. Buna müşteriler karar versin) içermemeli.

-Firma tanıtım yazısı kelime ve cümle tekrarları içermemeli.

-Firma yazısında firmanın ismi geçmeli.

-Firma tanıtım yazısı imla kurallarına uygun bir şekilde hazırlanmalı.

-Firma tanıtım yazısı çok uzun olmamalı.

-Firma tanıtım yazısı aşırı resmi ifadeler içermemeli.

-Firma tanıtım yazısı firmayı övücü cümlelerden arınmış olmalı.

-Firma tanıtım yazısı okunabilir yazı fontları ile kurumsal siteye eklenmeli.

-Firma tanıtım yazısı okuyucunun gözünü rahatsız etmemeli.

-Firma tanıtım yazısı bold ve italik kelimelerden arındırılmalı.

-Firma tanıtım yazısı firma hakkında temel bilgileri vermeli.

-Firma tanıtım yazısı firma-şirket kültürüne ters ifadeleri içermemeli.

-Firma tanıtım yazısı sadece kurumsal sitede yayınlanacaksa link bağlantı içermemeli.

-Firma tanıtım yazısı SEO kurallarına uygun bir şekilde yazılmalı.

-Firma tanıtım yazısında şirketin faaliyet alanı ile ilgili birkaç anahtar kelime yer almalı.

-Firma tanıtım yazısı başka web sitelerinde yayınlanacaksa nitelikli ve firma faaliyetlerine uygun içerikleri barındıran siteler tercih edilmeli. (Tercihen ekonomi siteleri, haber siteleri, sektörel yayın yapan siteler, sektörel bloglar, tematik bloglar vb.)

Bu yazıyı okuduğunuza göre firma tanıtım yazısına ihtiyacınız var.

FİRMA TANITIM YAZISINA MI İHTİYACINIZ VAR?

Marka, ürün ve hizmetleriniz için özgün tanıtım yazısı, firma tanıtım yazısı, mail tanıtım yazısı ve diğer içerik türlerini profesyonel bir şekilde hazırlayabilirim.

Bu konulardaki talepleriniz için medyaistasyonu@gmail.com adresinden bana her zaman ulaşabilirsiniz. Maillerinizi gün içinde cevaplıyorum.




Firma tanıtım yazısı nasıl olmalı? Firma tanıtım yazısı nasıl olmalı? Reviewed by Medya İstasyonu on Cuma, Şubat 13, 2015 Rating: 5

Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.