Kitap çıkarmak istiyorum diyenlere özel danışmanlık hizmeti


Kitap çıkarmak istiyorum ama nereden başlayacağımı bilemiyorum diyorsan bu yazıyı okumanı tavsiye ediyorum. Kitap çıkarmak, son yıllarda pek çok kişinin ilgi duyduğu ve konuların başında geliyor. 

Herhangi bir konuda kitap yazmak isteyen, kitap yayınlatmak isteyen kişiler nasıl başlayacaklarını ve bu işin maliyetini bilemiyor.

Kitap çıkarmak isteyen, yeni yazar adaylarına yönelik danışmanlık desteği veriyorum. Peki, bu kapsamda neler yapıyorum? 

Öncelikle sizi tanımak, hedefleriniz ve çıkarmayı düşündüğünüz kitap hakkında bilgi edinmek için online bir görüşme yapıyorum.

Bu görüşmede size sürecin nasıl işleyeceğine dair bilgileri anlayabileceğiniz bir şekilde aktarıyorum. Her şey son derece şeffaf oluyor. 

Anlaşma sağladığımız takdirde kitabınızın basımı için çalışmalara başlıyoruz. Bu kapsamda editörlük desteği, kitap tasarımı, kitap basımı, ISBN alma, basım sonrası size teslim edilmesi, kitap PR, yazar PR çalışmaları gibi hizmetler alıyorsunuz. Bunların yanında kitabınızın dağıtımı, satış ve pazarlama konularında da destek alıyorsunuz.

Maliyetler kitap baskı adeti, sayfa sayısı, kapak tasarımı, kağıt kalitesi ve PR desteği gibi faktörlere göre değişiklik gösteriyor. Çok yüksek bütçesi olmayan yazar adayları için 500-1000-2000 adet ilk baskı öneriyorum. Size verilen fiyat teklifi haricinde ekstra maliyetler ile karşılaşmıyorsunuz.

Kitap baskısı tamamlandıktan sonra kitabın duyurusu için bir basın bülteni hazırlayıp bunun medyaya dağıtımını gerçekleştiriyorum. Sonraki aşamalarda bu işlemi birkaç kez daha tekrarlıyorum. Birçok yayınevi PR konusunda yeni yazar adaylarına destek vermiyor. Yazar adayları bu işlemi kendi olanakları ile yapmak durumunda kalıyor. Daha önce farklı yazarların dijital PR danışmanlığını yapmış biri olarak bu kısımda titiz davranarak görünürlüğünüzü artırmaya odaklanıyorum.

Yazar adayının talepleri doğrultusunda daha özel PR çalışması yürütebiliyorum. Böylece online görünürlük ve marka bilinirliğini artıracak çalışmalar ile yazarın medyada iyi bir şekilde konumlandırılması mümkün oluyor.

Bu konudaki danışmanlık, online görüşme ve iş birliği talepleriniz için bana medyaistasyonu@gmail.com adresinden dilediğiniz zaman ulaşabilirsiniz. Maillerinizi en kısa sürede cevaplıyorum.


Kitap çıkarmak istiyorum diyenlere özel danışmanlık hizmeti Kitap çıkarmak istiyorum diyenlere özel danışmanlık hizmeti Reviewed by Medya İstasyonu on Cuma, Nisan 28, 2023 Rating: 5

Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.