Tanıtım yazısı satın almak mı istiyorsunuz? Bunlara dikkat!


Tanıtım yazısı yayınlama sadece SEO çalışması için değil aynı zamanda online görünürlüğü artırmak açısından da son derece faydalıdır.

Marka, ürün ve hizmetleriniz ile alakalı aramalar yapan potansiyel müşterileriniz internette hakkınızda çıkan içerikleri dikkate alıyor. Aynı sizin de yaptığınız gibi.

Google'da ürün ya da marka hakkında sorgulama yapıyorsunuz. Ne yazılmış? Kullanıcı yorumları neelr? Şikayet var mı? Güvenilir mi? Hakkında haber çıkmış mı? Bu tür soruların cevabı ürün ya da hizmet satın alma davranışlarınız üzerinde önemli ölçüde etkili. Öyle değil mi?

Bundan dolayı irili ufaklı birçok marka, firma, şirket online görünürlüğü artırmak için basın bülteni dağıtımı hizmeti alıyor, tanıtım yazısı yayınlatıyor. Ne kadar farklı ve nitelikli mecrada yer alırlarsa o kadar daha iyi.

Olaya sadece SEO açısından bakmamak gerekiyor. İyi hazırlanmış bir tanıtım yazısı aynı zamanda ürün ya da hizmetlerinizin potansiyel müşterilerle buluşmasında önemli bir araç. 

Bundan dolayı tanıtım yazısı olarak kullanacağınız metinlerin kaliteli, özgün ve hedef kitleye gerçek anlamda değer katacak nitelikle olmasına dikkat etmelisiniz. Bu yazıları ürün ya da hizmetleriniz ile ilgili olabilecek yerlerde yayınlatmalısınız. Aksi takdirde etkili sonuçlar elde edemezsiniz.

Örneğin Medya İstasyonu'nun kitlesi belli. Girişimci adayları, kendi işini kurmak isteyenler, Instagram'da satış yapmak isteyenler, e-ticaret yapmak isteyenler, internet haberciliği yapmak isteyenler, gazete ya da dergi çıkarmak isteyenler, içerik yazarlığı yapmak isteyenler...

Bu kitleye kimler tanıtım yazısı ile ulaşmak istiyor? E-ticaret yazılımı firmaları, Instagram'da satış yapanlara toptan ürün satanlar, dijital pazarlama ajansları, içerik ajansları, SEO ajansları vb. 

Hedef kitle ile reklam veren örtüşürse iyi sonuçlar oluyor. Geçtiğimiz dönemlerde bu blogda tanıtım yazısı yayınlatarak potansiyel müşterilerin dikkatini çeken girişimciler olmuştu. 

SEO işi yapanlar rakamlara odaklandığı için kaliteli içerik üreticisi olanlar ile işbirliği yapmıyor. Daha düşük fiyatlara tanıtım yazısı yayınlatan, içerik yazan sitelere yöneliyor. Bu durumda en büyük zararı SEO çalışması için destek alan ve bundan fayda bekleyenler görüyor.

Tanıtım yazısını sadece SEO aracı olarak düşünmemek lazım. Adı üstünde işte... Tanıtım yazısı...  Profesyonellikten uzak içerikler, alakasız siteler... Sonuç, hüsran.

Kaliteli tanıtım yazısı çalışması için; 

Özgün içerikli siteleri tercih edin.

Profesyonel metinler yazdırın.

Çok fazla link kullanmayın. (Önerim 1 adet link)

Organik trafik alabilecek bir yazı olmasına dikkat edin.

Yazınızı sonradan silmeyecek, güvenilir yayıncıları tercih edin.

Sayısal değerlere çok takılmayın.

Ucuz diye birden fazla sitede yayınlatmak yerine kaliteli ama az siteleri tercih edin.

2021 yılında SEO ve tanıtım çalışmalarınızı yeniden gözden geçirin ve hedeflerinize ulaşmayı kolaylaştıracak kişiler, siteler ile çalışın.

Medya İstasyonu'nunda tanıtım yazısı yayınlatmak istiyorsanız medyaistasyonu@gmail.com adresinden ulaşabilirsiniz.


Tanıtım yazısı satın almak mı istiyorsunuz? Bunlara dikkat! Tanıtım yazısı satın almak mı istiyorsunuz? Bunlara dikkat! Reviewed by Medya İstasyonu on Cuma, Şubat 19, 2021 Rating: 5

Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.