Blog içerik planlama rehberi: Blog içerik planı oluşturmak için gerekli adımlar


Blog yazmak, belirli bir niş konu içinde veya belirli bir konuyla ilgili olarak sadece bir gün ya da belli süre yazma çabası değildir. Profesyonel blog yazarlığı uzun soluklu ve yüksek kaliteli içerik üretmeyi gerektirir.                              

Başarılı bir blog oluşturmak ve korumak için mutlaka bir içerik planı olması gerekir. Gelecekteki blog yayınları, yayın programları, hedef kitle geliştirme ve büyütme, sosyal medya planı ve çok daha fazlası ile ilgili tüm ayrıntıları içermelidir. Bu plan olmadan blogun popülerliğini ve tutarlı kalitesini korumak mümkün değildir. İlk kez bir içerik planı oluşturacaksanız bu kılavuz size yardımcı olacaktır. Her bloglama programı biraz farklı olsa da, size geliştirebileceğiniz temel bir iskelet sunmayı hedefledim. Burada öğrendikleriniz sayesinde blog içerik planlamasının zor olmadığını anlayacaksınız.

Etkili bir blog içerik planı oluşturmak için gerekli adımlar

Aşağıdaki adımlar, etkili bir içerik planı oluşturmak için atmanız gereken önemli adımlardır. Düzenli olarak yüksek kaliteli içerik oluşturabilir ve hedef kitlenizin dikkatini çekmeyi başarabilirsiniz. Böylece profesyonel blog yazarı olarak kendinizi ve blog sayfanızı etkili bir şekilde konumlandırabilirsiniz.

Hedefleri belirleme

Hedeflerinizi belirlemek, atmanız gereken ilk adımdır çünkü yalnızca o zaman içeriğinizle ne yapmak istediğinizi bilirsiniz. Müşterilere dönüştürebileceğiniz kaliteli potansiyel müşteriler kazanmak ister misiniz? Becerilerinizi sergilemek ve müşterileri çekmek ister misiniz? Belirli bir nedenden haberdar olmak ve insanların hayatlarını iyileştirmelerine yardımcı olmak mı istiyorsunuz?

Hedefleriniz ne olursa olsun, onları her zaman zihninizde ön planda tutmalısınız, böylece onlara ulaşmak için çalışabilirsiniz. İçerik planlama aşamasına başlamadan önce bunları belirlemek, en iyi içerik stratejisini geliştirmenize yardımcı olacaktır.

Pazar araştırması

Pazar araştırması yürütmek, kaliteli içerik oluşturmak için en önemli adımlardan biridir . Ürettiğiniz içerik, hedef kitleniz için alakalı ve yararlı olmalıdır. Pazar araştırması planı, blogunuzu faydalı hale getirmek için ihtiyaç duyduğunuz okuyucuları çekmek için yolda hangi yönde ilerleyeceğinizi bilmenize yardımcı olacaktır.

İnsanların seçtiğiniz konular hakkında ne aradığını öğrenmek için hedef pazarınızı incelemeniz gerekir. Ayrıca, rekabetinizin bu konuları nasıl kapsadığını kontrol etmek de önemlidir.

Pazar araştırması olmadan, ürünlerinizi veya hizmetlerinizi blogunuzda tanıtmak söz konusu olduğunda doğru yaklaşımı alamayabilirsiniz. Ve blogunuza ilk başladığınız için belirli bir yeteneği sergilemeyi unutabilirsiniz. Hedef pazarınız hakkında her şeyi öğrendiğinizde, okuyucularınızı nasıl memnun edeceğinizi anlayacaksınız.

1. Adım: Hedef kitle araştırması

İnsanların zihinlerini okuyamayacağınız için, hedef kitlenizin ne istediğini öğrenmeniz gerekir. Tercihleri, ilgi alanları ve davranışları hakkında yapabileceğiniz her şeyi öğrenmeniz gerekir, böylece onlara ihtiyaç duydukları şeyi nasıl sağlayacağınızı bilirsiniz.

Hedef kitlenizi tanımak, alakalı içerik hazırlamak için mutlak anahtardır. Nişinizdeki bloglardan insanların neler beklediğini öğrenmeniz gerekir. Ne tür içerikleri faydalı ve heyecan verici buluyorlar? Belirli bloglardan ne gibi yararlar bekliyorlar? Onları işaretleyen ve daha fazlası için geri gelmeye zorlayan nedir?

Hedef okuyucularınızın zihnine girdiğinizde, onlara ihtiyaç duydukları şeyi nasıl vereceğinizi anlayacaksınız. Bunları öğrenmenin en iyi yolu, henüz blog aboneniz olmadığından sosyal medyada çevrimiçi anketler yapmaktır.

Anketler ve anketler oluşturabilir ve kullanıcılara blogunuzda ne okumak istediklerini sorabilirsiniz. Onlara hangi konular hakkında daha fazla bilgi edinmek istediklerini ve bu içeriği neyin ilginç hale getireceğini sorun. Bu tür anketler pazarın net bir resmini çizecek ve okuyucularınızı ilgilendirecek cazip içeriklerin nasıl yazılacağı hakkında bir fikir verecektir. Onlara en sevdikleri bloglar hakkında da sorabilirsiniz, böylece tercihleri ​​hakkında daha iyi bir fikir edinebilirsiniz.

2. Adım: Rekabetçi inceleme

Rekabetçi bir inceleme yapmak da büyük önem taşımaktadır. Nişinizdeki diğer blogcuların bloglarını nasıl popüler hale getirdiklerine dair bir fikir verecektir. Bu tür araştırmaların diğer blogcuları kopyalamanıza yardımcı olması değil, okuyucularını nasıl çekmeyi başardıklarını göstermeniz gerekiyor.

Dahası, rekabetçi bir inceleme, diğerlerinden daha iyi olmaya çalışmanıza ilham verebilir. Rakiplerinizin içerik stratejileri hakkında bir fikir edindiğinizde, blogunuz için işe yarayacak stratejileri geliştirmeye çalışabilirsiniz.

Öne çıkabilmek ve benzersizliğinizi gösterebilmek, blogunuzu çekici hale getirmenizi sağlayacak şeydir. Bu nedenle pazar araştırması, etkili blog içerik planlaması için hayati bir adımdır.

Anahtar kelime araştırması

Blogunuza çok sayıda ziyaretçi çekmekle ilgili değil, daha çok doğru ziyaretçileri çekmekle ilgili. Bu nedenle içerik planlamanızda anahtar kelime araştırması yapmak çok önemlidir. Tam olarak sağladığınız içeriği arayan kişileri çekmeniz gerekir. Alakalı anahtar kelimeler kullanmak, bunu başarmanın ilk adımlarından biridir.

Anahtar kelime araştırması, SEO oyununuzu hızlandırmanıza ve blogunuza daha hedefli ziyaretler yapmanıza olanak tanır. Anahtar kelimeler arama motorlarına blogunuzun ne hakkında olduğunu söyler. İçeriğinize doğru anahtar kelimeleri seçip hedeflerseniz SEO sıralamanız yükselir. Google, blogunuzu alakalı ve güvenilir bir bilgi kaynağı olarak tanıyacaktır. İçeriğinizle alakalı anahtar kelimeler yerleştirdiğinizde, bu anahtar kelimeleri arama motorlarına yazan kişiler sizi bulabilir.

Anahtar kelime araştırmak için en iyi araç Google AdWords Anahtar Kelime Planlayıcı'dır. Nişiniz için en alakalı anahtar kelimeleri bulmanızı ve böylece kaliteli blog içeriği oluşturmak için zemin hazırlamanızı sağlar. Tamamen ücretsizdir ve aracı kullanmaya başlamadan önce tek yapmanız gereken bir Google AdWords hesabı oluşturmaktır. Bir Google hesabınız varsa, bir Google AdWords hesabı oluşturmak için o hesabın e-posta adresini kullanabilirsiniz.

Hesabınızı ayarladıktan sonra, nişinizle alakalı anahtar kelimeleri araştırmaya başlayabilirsiniz. İşlem oldukça basittir, çünkü yapmanız gereken tek şey, arama hacimlerini görmek için konunuzla ilgili terim ve ifadeleri yazmaktır. Bu, hedef kitlenizin çevrimiçi bilgi bulmak için hangi anahtar kelimeleri kullandığına ilişkin bir fikir verecektir. İçeriğinizdeki bu tam anahtar kelimeleri kullanabilir ve blogunuza organik trafik çekebilirsiniz.

Ancak, blogunuza doğru türde trafik çekmek için , genellikle üç veya dört kelimelik kelime öbekleri olan uzun kuyruklu anahtar kelimeler kullanmalısınız . Bu tür belirli kelime öbeklerini arayan kişilerin, bunları içeriğinize dahil ederseniz sizi bulma olasılıkları daha yüksektir. Genel kısa kuyruk anahtar kelimelerinin sıralaması daha zordur. Ayrıca, bu anahtar kelimelerden elde ettiğiniz trafik çok geniştir ve sağladığınız içeriği aramıyor olabilir.

Örneğin, web siteleri için belirli canlı sohbet destek yazılımı ürünleri hakkında yazacaksanız, yüksek düzeyde belirgin anahtar kelimeler hedeflemelisiniz. Örneğin, "canlı sohbet destek yazılımı", "web siteleri için canlı sohbet", "canlı sohbet müşteri destek yazılımı" vb. Bu anahtar kelimeleri kullanmak, tam olarak tanıttığınız yazılım türünü arayan kişileri çekmenize yardımcı olacaktır.

Ancak, "canlı sohbet desteği" veya "çevrimiçi sohbet desteği" gibi genel anahtar kelimeler kullanırsanız, sunduğunuzdan başka bir şey arayan birçok insanı çekersiniz.

Şu örneğe bakalım: Dış mekan mobilyaları satıyorsanız, belirli uzun kuyruklu anahtar kelimeler kullanmalısınız. “Dış mekan hasır mobilya”, “dış mekan veranda mobilyası” veya “arka bahçe sundurma mobilyası” gibi. Bu ifadeler, “dış mekan mobilyaları” veya “veranda mobilyaları” gibi anahtar kelimelerin aksine, kaliteli olası satışlar yaratacaktır. Uzun kuyruklu anahtar kelimeler genel kadar rekabet içermez. Uzun kuyruklu anahtar kelimeler kullanarak ne sunduğunuzu arayan doğru kişileri çekebileceksiniz.

Blog içeriğiniz için fikir ve kaynak bulmak

Pazar araştırması size kitlenizin ne tür bir içerik aradığına dair bir fikir verecektir; hangi konuları kapsayacağınızı bulmanız çok daha kolay olacaktır.

BuzzSumo vb. araçlar kullanarak çeşitli fikirleri beyin fırtınası yapabilir ve pazarda nasıl performans göstereceklerini kontrol edebilirsiniz. Milyonlarca yayını analiz ederek, en paylaşılan içerikte görünen kalıpları araştıran araçları kullanmak faydalı olacaktır. Herhangi bir konunun yanı sıra herhangi bir rakip için ne tür içeriğin en iyi performansı gösterdiğine dair bir fikir de verecektir.

Hakkında yazmak istediğiniz en iyi fikirleri bulduğunuzda, kaliteli araştırma yapmak için zaman ayırmanız gerekir. En alakalı kaynakları bulmak, faydalı olacak içerik yazmanın anahtarıdır. Kapsamlı araştırmalar blogunuzda doğru bilgiler vermenize yardımcı olur.

Doğruluktan bahsetmişken, içeriğinize bazı sayılar ve istatistikler eklemek istediğinizde, gerçekleri eklediğinizden emin olmanız gerekir. Her iddiayı gerçeklerle desteklemeniz gerekir, bu yüzden her blog yazısı oluşturulmadan önce kapsamlı bir araştırma gereklidir.

İçerik yazarlığı ve düzenleme planı

Bir metin yazma yöntemine sahip olmak, iyi yazma alışkanlıkları geliştirmenize ve içerik oluşturma sürecinizi optimize etmenize yardımcı olacaktır. Yazma programınız tutarlı bir şekilde yazmanıza yardımcı olacaktır, ancak bu planı oluşturmanın bir numaralı paketi verimliliktir. 


Etkili bir metin yazma ve düzenleme planı için gerekli adımlar

Adım 1: Kapsamlı araştırma

Her yazma sürecinin ilk aşaması kapsamlı bir araştırmadır. Fikirleri beyin fırtınası yapmanız ve içeriğinize hangi anahtar kelimeleri uygulamak istediğinizi düşünmeniz gerekir. Hedef kitlenizi ve ne okumak istediklerini göz önünde bulundurmanız gerekir.

En önemli kısım bu. Topladığınız tüm bilgilerin net bir amacı olduğundan ve hedef kitlenize gerçek değer sağladığından emin olun.

Araştırma yaparken, yazmak istediğiniz her şeyi düşünün ve ne kadar ayrıntı gitmek istediğinizi düşünün. En önemlisi, belirli bir konu hakkında tamamen yeni bir açıdan yazıp yazamayacağınızı düşünün. Sadece orada bulunan bilgileri toplamak yerine içeriğinize yeni bir dokunuş katmaya çalışın. Farklı bir bakış açısıyla yazmak, rekabette öne çıkmanıza yardımcı olacak şeydir.

2. Adım: Taslak oluşturma

Bu, kopyanızı gerçekten yazmadan önce bir başka kritik adımdır. Eskiz yapmak, blog içerik planlama sürecinin tamamında yaptığınız gibi bir iskelet oluşturmayı içerir. Blog yayınınızın nasıl görüneceğini net bir şekilde görebilmeniz için adreslemek istediğiniz tüm madde işaretlerini listelemeniz gerekir.

Bu adım gereklidir, çünkü okuyucularınıza vermek istediğiniz değeri düşünmenizi sağlar. Tüm alt başlıklarınızı listelediğinizde, iletmek istediğiniz mesaj gözünüzün önünde görünecektir. Dahası, tartışmak istediğiniz şeylerin bir listesine sahip olmak, rekabetinizden öne çıkmanıza yardımcı olacak yeni bir açıya giden yolu aydınlatabilir.

3. Adım: Kopyanızı yazma

Bu adım her zaman araştırmanız ve taslağınız tamamlandıktan sonra gelmelidir. Belirli bir konuyla ilgili her şeyi bildiğinizi düşünseniz bile, konuyu nasıl sunacağınızı anlamanız gerekir. Hedef kitlenizin onu nasıl sindirmek isteyeceğini ve rakiplerinizin bunu nasıl kapsadığını düşünün. Daha önce araştırma yapmadan yazma sürecinize asla başlamayın. Bir şey hakkında ne kadar bilgili olursanız olun, yeni bir şeyler öğrenmek için her zaman yer vardır.

4. Adım: Düzenleme

Düzenleme sürecine geldiğinizde, ayrıntılara çok dikkat etmeniz gerekir. İçeriğin iyi bir akışa sahip olduğundan ve cilaladığınızdan emin olmanız gerekir. İlk olarak, herhangi bir dilbilgisi ve yazım hatası olmadığından emin olmanız gerekir, çünkü bunlar itibarınızı etkileyebilir. Nişinizde bir otorite blogcusu olmak istiyorsanız, bunu yapmanın yollarından biri budur.

Yazdığınız her şeyi dikkatlice okumak için zaman ayırın, böylece içeriğin amacının ve mesajının açık olduğundan emin olabilirsiniz. Tüm parçanın tonunun tutarlı olduğundan ve her şeyin iyi yapılandırıldığından emin olun. Bazı uzun paragraflar varsa, bunları daha küçük, sindirilebilir parçalara ayırmayı düşünün.

En önemlisi, bazı bilgilerin ortadan kaldırılıp kaldırılamayacağına, tüm parçaya tam olarak uymayan bir şeye bakın. Anahtar, tüm içeriğin yararlı olması ve noktaya gelmesidir. Bazı fikirler mesaj için o kadar önemli değilse, onları dışarıda bırakmak ve başka amaçlar için kullanmak en iyisidir.

İçerik yayın programı

Bir yayınlama planının olması blogunuzun etkin olduğundan emin olmak için sürekli olarak blog yazmanıza yardımcı olur. Tabii ki, onu faydalı kılacak olan şey içeriğinizin kalitesidir. Ancak, örneğin her iki ayda bir bir blog yayını yayınlarsanız çok fazla trafik çekmeyi bekleyemezsiniz.

Bu, her gün yeni bir yayın yayınlamanız gerektiği anlamına gelmez. Miktar üzerine çok fazla odaklanmak blog yazılarınızın vasat olmasına neden olabilir ve bunun olmasını istemezsiniz. Miktarı üzerinde kaliteye odaklanmak blogunuzu başarılı kılmanıza yardımcı olacaktır. Yayınlama planınızı oluştururken dikkate almanız gereken bir şeydir.

Zamanlama yalnızca tutarlılık için hayati olmakla kalmaz, aynı zamanda okuyucularınızın ne zaman yeni içerik beklemeleri gerektiğini bilmelerine yardımcı olmak için de önemlidir. İçeriği düzenli olarak yayınlayarak, momentum oluşturacaksınız. Zaman içinde daha fazla deneyim ile programınızı ayarlayabilir ve daha fazla yayınlayabilirsiniz. Önemli olan tutarlı olmak ve blog ziyaretçilerinize okunacak yeni bir şey vermeden önce ayların geçmesine izin vermemektir.

Yayınlama sıklığınızı belirlerken düşünmeniz gereken şey, içeriğinizi araştırmak, yazmak, düzenlemek ve tanıtmak için gereken zamandır. Tüm süreç için makul bir zamanlama ayarlamanız gerekir, böylece işleri aceleye getirmezsiniz ve içeriğiniz bir hit alır ve kalitesini kaybeder.

Bir acemi olduğunuzda, ayda iki veya üç mesajla başlamak en iyisi olabilir. Böylece, sonuçları analiz etmek ve içeriğinizin başarısını ölçmek için yeterli zamanınız olacaktır. İçeriğinizin nasıl performans gösterdiğini ve bazı ayarlamalar yapmanız gerekip gerekmediğini görmeniz gerekir. Gönderileriniz tam olarak istediğiniz sonuçları vermezse, benzer şeyler yayınlamaya devam etmek istemezsiniz, değil mi?

Gönderileriniz oldukça mükemmel görünüyorsa, elinizde önemli kaynaklar varsa ve onu çekebileceğinizi düşünüyorsanız, önümüzdeki ay dört veya daha fazla yayınlayın. Askıya aldığınızda, yeni içeriği daha sık yayınlayabilirsiniz, ancak okuyucularınızı boğmadığınızdan emin olun. Aksine, onlara emmek için biraz zaman tanıyın.

Yayınlarınızı planlamanıza yardımcı olabilecek en iyi araç Google Takvim'dir . Sadece kullanışlı bir editoryal takvim çözümü değil, aynı zamanda tamamen ücretsizdir. Takviminizi ekibinizin diğer üyeleriyle (solo blog yazarı değilseniz) paylaşabilir ve işbirliğinizi geliştirebilirsiniz.

Blog tanıtım planı

Blog içerik planlamanızın tüm süreci, güvenilir ve verimli bir reklam planı olmadan tamamlanamaz. Yayınladığınız her içeriği tanıtmak için iyi bir içerik pazarlama stratejisi geliştirmeniz gerekir . Erişiminizi genişletecek ve hedef kitlenizi çekecektir. “İnşa et ve gelecekler” modeli burada geçerli değil. İçeriğinizi paylaşmazsanız, insanların içerik hakkında nasıl bilgi sahibi olmasını beklersiniz?

Tabii ki, içeriğinize alakalı anahtar kelimeler uygulayarak, insanlar sizi arama motorlarında bulacaklardır. Ancak içeriğinizi tanıtmanın daha fazla yolu var, bu yüzden okumaya devam edin.

Sosyal medya pazarlama

İçeriğinizi sosyal medyada tanıtmak, trafiğinizi artırmanın ve daha geniş bir kitleye ulaşmanın en hızlı yoludur. Milyarlarca sosyal medya kullanıcısı var, bu nedenle sunduğunuz ürün ve hizmetlerle ilgilenen çok sayıda kişiye ulaşabilirsiniz. Her blog yayınını çeşitli sosyal medya ağlarında paylaşmanız gerekir.

Ancak, hedef kitlenizin kullanmayı tercih ettiği kanallarda sosyal medya varlığınızı oluşturmalısınız. Yayınlarınızı kimsenin okuyamayacağı bir yerde paylaşarak zaman kaybetmek için hiçbir neden yoktur. Ayrıca, sosyal medyada yayınlamak için en iyi (ve en kötü) zamanları öğrenmelisiniz, böylece daha geniş bir kitleye ne zaman ulaşabileceğinizi tam olarak öğrenebilirsiniz.

Ancak, yalnızca yayınlarınızı paylaşmak yeterli değildir. Kitlenizle etkileşime geçmeniz ve onlarla bağlantı kurmanız gerekir ve bunu aslında onlarla etkileşimde bulunarak gerçekleştirebilirsiniz. Sadece bağlantıları bırakmak yerine, sorular sormalı, tartışmaları teşvik etmeli ve her yorum ve mesaja cevap vermelisiniz. Bu şekilde takipçilerinize onlara saygı duyduğunuzu gösterecek ve onlara önem vereceksiniz.

Blog gönderilerinizdeki yorumlar için de aynı kurallar geçerlidir. Her birine yanıt verin, çünkü okuyucularınıza yayınlarınızı okumak için harcadıkları zamanı takdir ettiğinizi ve fikirlerini paylaştıklarını gösterecektir.

Sosyal medya takipçilerinizle anlamlı ilişkiler oluşturmak blogunuzun başarısı için çok önemlidir. Bu nedenle kitle katılımı, içerik tanıtım planınızın önemli bir parçası olmalıdır. Onlarla iletişim kurmak için zaman ayırmanız ve blogunuzun arkasındaki kişiyi tanımasına izin vermeniz gerekir.

E-posta pazarlama

E-posta pazarlama, içeriğinizi tanıtmanın başka bir harika yoludur, bu yüzden onu tam potansiyeline kullanmalısınız. Blogunuza abonelik düğmeleri eklemenin ve ziyaretçilerinizin bültenlerinizi almasına izin vermenin yanı sıra. Nişinizdeki etkili blog yazarlarına, onlarla güçlü ilişkiler kurmanıza yardımcı olabilecek e-posta yoluyla ulaşabilirsiniz. İçerik tanıtımınızda size yardımcı oluyorlarsa, kitlelerinden yararlanabilir ve erişiminizi daha da genişletebilirsiniz.

E-posta pazarlamasının gücünden yararlanmak, blog abone tabanınızı artırmanıza yardımcı olabilir. Bu nedenle, insanları takmanıza ve tıklamanıza ve blogunuzu ziyaret etmeye ikna etmenize yardımcı olacak iyi bir strateji geliştirdiğinizden emin olun.

Hedef kitle anketleri

Blog içerik planlamanıza neden kitle anketleri eklemelisiniz? Okuyucularınıza en iyi içerik türünü sağlamak için ne okumak istediklerini anlamanız gerekir. Ne istediklerini bilmenin onlara sormaktan daha iyi ne olabilir?

Kitle anketlerini, e-posta veya kısa mesaj yoluyla yılda bir veya iki kez göndermeniz gerekir, çünkü kitlenizi rahatsız etmek istemezsiniz. Yılda bir veya iki kez, blogunuzu nasıl geliştirebileceğiniz ve mükemmel içerik oluşturabileceğinizi daha iyi anlamanız için gereken bilgileri toplamanız yeterlidir. Okuyucularınızdan doğrudan geri bildirim almak, çabalarınızın işe yarayıp yaramadığını belirlemenize yardımcı olacaktır.

Onlara blogunuzu ne sıklıkta okuduklarını, içeriğinizden ne kadar memnun olduklarını, ne tür içerikleri tercih ettiklerini, hangi konuları okumak istediklerini sorabilirsiniz. Ve düşündüğünüz herhangi bir şey size blogunuzu nasıl geliştirebileceğiniz konusunda gerçek bir fikir verecektir.

Kullanabileceğiniz en yaygın anket üreticilerinden biri SurveyMonkey'dir , bu yüzden birçok anket şablonunu kontrol ettiğinizden emin olun.

Ayrıca zaman zaman sosyal medyada anketler oluşturabilirsiniz. Bunlar, çeşitli ağlardaki günlük etkin kullanıcıların sayısı göz önüne alındığında, blogunuzun performansı hakkında da gerçek bir fikir verebilir.

Sonuç

Alınacak çok fazla bilgi olduğu için, tüm bunlar şu anda biraz ezici görünebilir. Ancak, bu kılavuzdaki bir adımın atılmasının zor olmadığını görebilirsiniz. Her şey oldukça basittir ve bu kılavuzu adım adım takip ederseniz blog içerik planınızı oluşturabilirsiniz.

Bu blog içerik planlama kılavuzu, başarı için bir reçete olarak hizmet etmelidir. Tüm adımlar, hedeflerinize ulaşmak için denenmiş ve gerçek ipuçları içerir. Her zaman kitlenizin seveceği ilgi çekici içerik oluşturmak için bir temel olarak kullandığınızdan emin olun.
Blog içerik planlama rehberi: Blog içerik planı oluşturmak için gerekli adımlar Blog içerik planlama rehberi: Blog içerik planı oluşturmak için gerekli adımlar Reviewed by Medya İstasyonu on Çarşamba, Nisan 22, 2020 Rating: 5

Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.