Basın bülteni ile müşteri nasıl kazanılır?

Basın bülteni, şirketlerin ürünlerini, hizmetlerini ve diğer faaliyetlerini hedef kitleye ve potansiyel iş ortaklarına medya aracılığıyla duyurmada en etkili içerik türü olarak öne çıkıyor.

Bunun farkında olan birçok şirket, pr ajansları veya kurumsal iletişim departmanları aracılığı ile medyaya basın bülteni dağıtımı gerçekleştiriyor.

Dijital PR çalışmaları kapsamında basın bülteni yazımı, basın bülteni dağıtımı, basın bülteni gönderimi, basın bülteni yayınlama gibi hizmetler alan markaların bu çalışmalardan maksimum fayda almaya odaklanması gerekiyor.

Basın bülteni doğru bir şekilde hazırlandığı takdirde potansiyel hedef kitle üzerinde etkili olabiliyor. Bunun için bültenin mutlaka haber değeri taşıması gerek.

Yoğun haber akışı yüzünden haber ajansları birçok firmanın basın bültenleri ve şirket haberlerini görmezden geliyor ve yayın ağlarına dağıtmıyor. Bültenlerin yayınlanması için en önemli kriter bülten konusunun haber değeri taşıyacak nitelikte olması ve bültenin haber formatında hazırlanması.

Basın bülteni avantajları neler?

Haber değeri taşıyan basın bülteni şirketin, ürün ve hizmetlerinin online medyada daha fazla görünür olmasını sağlayacak.

Tüketicilerin gözünde daha olumlu bir izlenim olacak.

Aynı sektördeki rakip firmalara göre bir adım daha önde olunacak.

Marka bilinirliği artacak.

Şirket ile ilgili internet ortamında yıllarca kalacak dijital özgeçmiş oluşacak.

Yatırım yapacak iş sahaları arayan yatırımcıların dikkati daha kolay çekilecek.

Yurtdışı basın bülteni dağıtımı hizmeti alındığı takdirde ise yabancı medyada yer almak, yurtdışı iş ortaklıkları geliştirmek, yurtdışı müşteri kazanmak ve global markalar ile yarışabilmek mümkün olacak.

SEO uyumlu basın bülteni yazımı önemli

Basın bülteni yazarken SEO uyumunu göz önünde bulundurmak hazırlanan bültenlerin arama motorunda daha fazla görüntülenmesini sağlamak açısından büyük önem taşıyor.

SEO uyumlu Basın bülteninin başlığı ve içerdiği cümleler, potansiyel müşterilerin marka, ürün ya da hizmetlere ulaşmak için arama motorlarında yazabilecekleri kelimeler içerdiği arama motorunda üst sıralarda çıkmak ve potansiyel müşteri sayısını artırmak mümkün oluyor.

Günümüzde hazırlanan ve medyaya servis edilen basın bültenlerinin %99'u SEO uyumlu değil. Başlıklar, spot cümleler çok uzun. Reklama kaçan ifadeler had safhada. Bülten kurgulaması son derece yanlış.

Bu tür berbat basın bültenleri direkt çöp kutusuna gönderiliyor, hiçbir mecrada normal şekilde haber olmuyor. Bu yüzden basın bülteni yazımı ve basın bülteni hizmeti alırken bu işi hakkıyla yapan ajanslar ya da kişiler ile çalışmakta fayda var.

Basın bülteni konusunda profesyonel destek alın

Basın bülteni ile Google'da yükselmek, şirketinizin online itibarını ve görünürlüğünü artırmak istiyorsanız size özel basın bülteni çözümleri sunabilirim.

Bu kapsamda sunduğum hizmetler şunlar; Yerel, ulusal ve uluslararası basın bülteni dağıtımı, SEO uyumlu basın bülteni yazımı, basın bülteni dağıtımı sonrası ayrıntılı rapor, markalara özel basın odası tahsisi, haber sitelerinde linkli basın bülteni ve tanıtım yazısı yayınlama.

Size özel çözümler ve fiyatlandırma hakkında ayrıntılı bilgi almak için medyaistasyonu@gmail.com adresinden bana ulaşabilirsiniz. Maillerinizi gün içinde cevaplayacağım.



Basın bülteni ile müşteri nasıl kazanılır? Basın bülteni ile müşteri nasıl kazanılır? Reviewed by Medya İstasyonu on Pazar, Eylül 04, 2016 Rating: 5

Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.