İçerik editörü, makale yazarı, metin yazarı arıyorum diyorsanız okuyun

Web sitesi sayısının hızla arttığı günümüzde özgün, okuyuculara faydalı ve uzun ömürlü içerik üretimi büyük önem taşıyor.

Bu noktada içerik üretimi konusunda donanımlı olan kişiler ile uzun soluklu çalışmak maksimum fayda sağlamak açısından mutlaka dikkat edilmesi gereken konuların başında geliyor.

Blog yazmanın yanı sıra 2010 yılından bu yana yazılı içerik ihtiyacı olanlar için profesyonel çözümler sunuyorum. Web projeleriniz ile ilgili kaliteli ve uzun ömürlü içerik ihtiyacınız olursa bana her zaman medyaistasyonu@gmail.com adresinden ulaşabilirsiniz.

Ne tür içerikler yazıyorum?

Profesyonel blog yazıları

Ürün tanıtım yazıları

Basın bülteni yazımı

Şirket haberi yazımı

Firma tanıtım yazısı yazımı

Nasıl çalışıyorum?

Kelime sayısına bağlı kalmıyorum.

Anlam bütünlüğüne önem veriyorum.

İmla kurallarına uyuyorum.

Başlık ve ara başlık kullanımını önemsiyorum.

Çok yüksek adetlerde yazı siparişi almıyorum.

Her yazı öncesi ön araştırma yapıyorum, bilgileri topluyorum.

Yazıları kendi cümlelerimle akıcı bir şekilde oluşturuyorum.

Yazıları en kısa zamanda hazırlayıp teslim ediyorum.

Kaliteli içeriğin gücünden anlayan, içerik editörüne hak ettiği değeri verecek kişiler ile çalışmayı tercih ediyorum.



 
İçerik editörü, makale yazarı, metin yazarı arıyorum diyorsanız okuyun İçerik editörü, makale yazarı, metin yazarı arıyorum diyorsanız okuyun Reviewed by Medya İstasyonu on Pazartesi, Temmuz 25, 2016 Rating: 5

Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.