Tanıtım yazısı backlink hangi sitelerden alınmalı?

Web sitelerinin daha iyi bir konuma ulaşmasında, daha fazla ziyaretçi çekmesinde doğru backlink ve tanıtım yazısı almak büyük önem taşıyor.

Özensizce backlink almak sitelere yarardan çok zarar getirdiği için dikkatli olmakta fayda var. Bu yazıda doğru backlink ve tanıtım yazısı alma yollarından bahsetmek istiyorum.

Eğer web siteniz yeniyse bir süre tanıtım yazısı falan almamalısınız. Yeni açılan sitelerin en büyük ihtiyacı güncel, özgün, okuyuculara fayda sağlayan doyurucu içerikler. İçerik bakımından yetersiz bir siteye tanıtım yazısı almak o sitenin gelişimini olumsuz etkileyecek.

Tanıtım yazısı satarak para kazanmak amacıyla açılmış birçok çöp site var. Bunları anlamak zor değil. İçeriğini yüzeysel olarak incelediğim birçok sitede bunu görebiliyorum. Link çöplüğüne dönmüş siteler sizin sitenize fayda sağlamaz. İçerikleri tanıtım yazılarının arasında gölgede kalmayan siteleri tercih edin.

Başka web sitelerinde tanıtım yazısı yayınlatacağınız sitenin en az 4-5 aylık olmasını tavsiye ediyorum. Bu süreçte güncelliğini yitirmeyecek, güzel kurgulanmış içeriklere önem verin. Unutmayın, içerik çok önemli. İçeriğin güçlü olması okuyucuları sitenize doğal olarak çekecek.

Geçtiğimiz günlerde bir web sitesi sahibi blogumda tanıtım yazısı yayımlatacaktı. Sitesini inceledim. En fazla 8-10 içerik var. Kabul etmedim. Amacım sırf para kazanmak olsaydı alıp yayınlardım. Tecrübeli olmayanlar tanıtım yazısı yayınlatarak sitelerinin kısa sürede çok iyi konuma ulaşacağını düşünüyor. Böyle bir şey yok. Kendinizi kandırmayın, boş yere para harcamayın.

Tanıtım yazısı backlink alırken sitenizin içeriği ile yazı alacağınız sitenin içeriği aynı olsun. Teknoloji konulu bir siteniz varsa sağlık içerikli siteden tanıtım yazısı almayın. Bu çok basit bir hata ama hala birçok kişi bu hayatı yapıyor. Google'ın gözünde sitenizin iyi görünmesi için sizinle benzer içeriğe sahip sitelere yönelmelisiniz.

Bu noktada sitelerin PR, Alexa, Google İndex sayısı, domain yaşı vb. faktörlere aldanıyorlar. Ne olursa olsun içerik bakımından sizin sitenize benzemeyen sitelerden uzak durun. Kısa vadede iyi bir şey gibi görünse de sitenizin sağlıklı gelişmesi açısından tehlikeli.

Tanıtım yazısı alımı yaparken zamana ve yazı sayısına dikkat edin. Kaliteli ve siteniz ile alakalı sitelerden az sayıda ve zamana yayarak yazı alın. Siteleri iyi araştırın. Ucuz diye aldanmayın, pahalı diye vazgeçmeyin. İçeriklerini kontrol edin. Güncel olup olmadıklarına bakın.

Hangi site hangi siteden baclink tanıtım yazısı almalı?

Kadın siteleri: Kadın sitelerinden, moda sitelerinden, sağlık sitelerinden, diyet sitelerinden

Teknoloji siteleri: Teknoloji sitelerinden, haber sitelerinden (teknoloji kategorisinde yayımlanmalı) bloglardan, ekonomi içerikli sitelerden

Sağlık siteleri: Sağlık sitelerinden, haber sitelerinden (sağlık kategorisinde yayımlanmalı) sağlık ve diyet içerikli sitelerden, estetik konulu sitelerden

Ekonomi siteleri: Emlak haberleri sitelerinden, ekonomi haberleri sitelerinden, haber sitelerinden (ekonomi kategorisinde yayımlanmalı)

E-ticaret siteleri: E-ticaret konulu bloglardan, pazarlama ve iş dünyası konulu site ve bloglardan, haber sitelerinden (ekonomi, e-ticaret, iş dünyası kategorilerinde yayımlanmalı)

Blog siteleri: Kişisel bloglar, tematik bloglardan alabilir.

Tanıtım yazısı için site tavsiyesi: E-ticaret, sosyal medya, blog, içerik pazarlama, sosyal medya pazarlama, medya, SEO, online alışveriş, web girişimi, iş fikirleri, internetten para kazanma gibi konular ile alakalı olabileceğini düşündüğünüz siteler için www.medyaistasyonu.blogspot.com'da tanıtım yazısı yayımlatabilirsiniz. Yazıları blog formatına uygun bir şekilde profesyonelce hazırlayabilirim. Tanıtım yazıları blogda kalıcıdır, silinmez.




Tanıtım yazısı backlink hangi sitelerden alınmalı? Tanıtım yazısı backlink hangi sitelerden alınmalı? Reviewed by Medya İstasyonu on Perşembe, Nisan 28, 2016 Rating: 5

Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.