Web girişimleri için advertorial haber önemli

İnternet girişimciliği son yıllarda en popüler alanların başında geliyor.

İnternet tabanlı farklı iş modelleri sunulsa da maalesef bunların büyük çoğunluğu başarılı olamıyor ve daha ilk yılını doldurmadan kepenk indiriyor.

İnternet girişimlerinin batmasında birçok faktör etkili ancak ben işin tanıtım ve görünürlük kısmına biraz değinmek istiyorum.

Yeni açılan web girişimleri için doğru hedef kitleye ulaşabilecekleri mecralarda yer almak büyük önem taşıyor. İş sadece web girişimi projesini geliştirmek ve tamamlamaktan ibaret değil.

Bu işin tanıtım kısmı çok önemli. Binlerce lira harcanarak hayata geçirilen girişimlerin kolayca yapılabilecek tanıtım çalışmalarına ağırlık verilmemesi nedeniyle kapanması olayıyla sıkça karşılaşıyoruz.

İnternet girişimcilerinin birçoğu tanıtım çalışmalarını yazılım ve sistem geliştirme kadar önemsemiyor. Durum böyle olunca da girişimin hedeflediği doğru kitleye ulaşmak hayal oluyor.

Hedef kitleye ulaşamayan, dikkati çekmeyen bir internet projesinin ayakta durması da imkansız hale geliyor. Şunu unutmamak lazım; web girişimi reklamı en iyi yine internet üzerinden yapılır.

Bu yüzden girişimin hedeflediği kitleye uygun olabilecek mecralarda (haber siteleri, bloglar vb.)  görünür olmak büyük önem taşıyor. İyi planlandığı ve doğru mecralar ile çalışıldığı takdirde binlerce liralık reklamlara oranla daha fazla verim alınabilir.

Web girişimleri için advertorial çalışmalar

Medya İstasyonu'nda web girişimleri ile ilgili advertorial çalışmalar sunuyorum. Eğer bir internet projeniz varsa ve bu projenin tanıtımını yapmayı düşünüyorsanız girişiminiz ile ilgili linkli advertorial haber yayımlatabilirsiniz. Size bu konuda yardımcı olabilirim.

Advertorial haberler hem online görünürlüğü artırma hem de SEO açısından oldukça etkili. Okuyucular artık banner reklam yerine doğal reklamları daha fazla önemsiyor.

İyi optimize edilmiş advertorial haber ile binlerce liralık reklam bütçelerine oranla daha ekonomik ve etkili sonuçlar alınabiliyor.

Günümüzde Onedio, Webrazzi, Hürriyet, Radikal gibi birçok büyük platform markalar için sponsorlu içerik çalışması gerçekleştiriyor. Reklam engelleme programları kullanımının hızla arttığı bu zamanda içerik reklamlar ile hedef kitlenin canını sıkmadan mesajları iletmek daha cazip geliyor.

Girişiminiz ile ilgili haberler ne kadar farklı mecrada yer alırsa içerik çeşitliliği ve SEO açısından ciddi avantajlar elde edebilirsiniz.

İnternet kullanıcıları ismini yeni duyduğu ürün, hizmet ya da web siteleri hakkında internette yer alan haberlere itibar ediyor.

Eğer projeniniz hakkında iyi ve internet kullanıcılarına faydalı olabilecek nitelikler tanıtım yazısı, advertorial haberler ve içerikler bulunuyorsa bir adım daha öndesiniz demektir.

Web girişiminizle alakalı iletişim danışmanlığı çerçevesinde profesyonel basın bülteni ve haber hazırlayarak iş ortaklarım aracılığı ile yayın garantili dağıtımını ve raporlama hizmetlerini sağlayabilirim.

Ayrıntılı bilgi almak için bana medyaistasyonu@gmail.com adresinden ulaşabilirsiniz.






Web girişimleri için advertorial haber önemli Web girişimleri için advertorial haber önemli Reviewed by Medya İstasyonu on Çarşamba, Mart 09, 2016 Rating: 5

Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.