Tanıtım yazısı, doğal reklam, advertorial haber önem kazanıyor

Arama motorunda yükselmek, daha fazla ziyaretçi çekmek, web sitesinin link alt yapısını güçlendirmek adına tanıtım yazısı SEO çalışması yapmak, doğal reklam, advertorial haber yayımlatmak son yıllarda yoğun olarak tercih edilmeye başlandı.

Bir dönemin en popüler tanıtım araçlarından biri olan banner reklam artık yerini tanıtım yazısı, advertorial haber, makale reklam, doğal reklam gibi yeni nesil kullanıcı odaklı çalışmalara bıraktı.

Doğal reklam çalışmaları kullanıcılar tarafından rahatsız edici olarak görülmediği için daha etkili olabiliyor. İyi hazırlanmış içerik ile markalar doğru hedef kitleye kolayca ve ekonomik bir şekilde ulaşabiliyor.

Web sitenizin, blogunuzun daha iyi bir konuma ulaşması için kaliteli, güncel ve hedef kitlesi belli olan güçlü sitelerden tanıtım yazısı almak, advertorial haber yayımlatmak büyük önem taşıyor.

Doğal reklam modeli, markaların eğitici ve eğlendirici içeriklerle hikâyelerini anlatarak müşterisiyle etkileşim kurmayı hedefliyor.

Dijital reklamcılığın ve içerik pazarlamasının giderek popülerleşmesiyle birlikte doğal reklam dünya çapında yükselen bir trend oldu.

Bloglar doğal reklam modeline en uygun mecraların başında geliyor. Sadık okuyucuları tarafından belirli konularda fikir önderleri haline gelen bloggerlar yazılarında ya da görsel içeriklerinde söz konusu markaların ürünlerine ve hikâyelerine yer veriyorlar.

Doğal reklam ile ilgili yapılan bazı araştırmalara göre okuyucular normal bir editoryal içerikle doğal reklamda neredeyse aynı süreyi geçiriyor.

Doğal reklam neden avantajlı?

Doğal reklamlar, banner uygulamalarına göre, kullanıcılar tarafından daha kolay fark ediliyor.
  
Satın alma eğilimi oluşturmada ve marka bilinirliği artırmada doğal reklam çalışmaları daha etkili.
   
Tüketicilerin doğal reklamları arkadaşlarına ve yakın çevresine önerme eğilimleri banner reklamlara oranla daha fazla.


Doğal reklam paylaşılabilir, yeniden okunabilir, yorumlanabilir.
   
Doğal reklam ile karşılaşan tüketicilerin marka, ürün ve hizmet ile bağ kurması kolaylaşıyor.

Doğal reklam çalışması daha ekonomik ve ölçümlenebilir.

Medya İstasyonu doğal reklam konusunda çözüm ortağınız olsun

Markanız, web siteniz, blogunuz, ürün ve hizmetleriniz ile ilgili doğal reklam, tanıtım yazısı ve advertorial haber çalışması yapmak istiyorsanız medyaistasyonu@gmail.com adresinden bana ulaşabilirsiniz.


Tanıtım yazısı, doğal reklam, advertorial haber önem kazanıyor Tanıtım yazısı, doğal reklam, advertorial haber önem kazanıyor Reviewed by Medya İstasyonu on Pazartesi, Mart 28, 2016 Rating: 5

2 yorum:

  1. Bende daha geçen gün kendi blogumda tanıtım yazısının faydasını anlatan bir yazı yayınlamıştım. Yazınız gerçekten çok güzel. Dediğiniz gibi günümüzde doğal reklam, tanıtım yazısı gerçekten çok önemli. Fakat daha bir çok blog yazarı kendi blogunun tanıtım yazısını dahi yazamıyor.

    Güzel ve bilgilendirici yazınız için teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  2. Tanıtım yazısı yayınlatılacak siteleri de dikkatli seçmek gerekiyor. Kimi tam blog satışından önce tanıtım yazılarına yöneliyor ve iyi gelir elde ettikten sonra blogu satışa çıkarıyor. Yeni kişi de tüm tanıtım yazılarını maalesef kaldırabiliyor.

    YanıtlaSil

Blogger tarafından desteklenmektedir.