Basın danışmanlığı talebi artacak

Rekabetin hızla arttığı günümüz piyasa koşullarında medyada görünür olmak, daha fazla potansiyel müşteriye ulaşarak satışları artırmada ve kurumsal itibarı güçlendirmede önemli rol oynuyor.

Bunun farkında olan şirketler iletişim danışmanlığı, basın danışmanlığı gibi pr ajansı hizmetleri alarak rakiplerine oranla bir adım önde oluyor.

Günümüzde hala pr hizmeti almamış, pr çalışmaları konusuna soğuk bakan, medya ile iletişim kurmamış çok sayıda işletmenin olduğu bilinen bir gerçek.

Birçok şirket yöneticisi pr çalışmalarını ekstra masraf, lüzumsuz çalışma olarak değerlendiriyor. Bu da işletmelerin büyümesinin, vizyonunun gelişmesinin, daha fazla müşteriye ulaşmasının ve sektörde adından söz ettirmesinin ciddi anlamda önüne geçiyor.

Tüketiciler bir ürün ya da şirketle ilgili basında yer alan haberlere reklamlardan daha fazla güveniyor. Marka, ürün ya da hizmetler ile ilgili online deneyimlerin, haberlerin, bültenlerin marka sadakatini artırdığı bilinen bir gerçek.

Bu yüzden medyada yer alma ihtiyacı duymadığını düşündüğünüz birçok büyük marka bile düzenli olarak basın bülteni yayınlıyor, şirket haberleri ile medyada görünürlüğünü sürdürüyor. Neden sizin markanız, ürünleriniz ya sa hizmetleriniz medyada yer almasın?

Yeni kurulan birçok şirket medya ile ilişkilerini geliştirme yoluna gitmiyor. Çok büyük rakamlar ile kurulan, ciddi yatırımlar yapan şirketlerin birçoğu bunları medya ve müşterileri ile paylaşmayı düşünmüyor.

Rekabetçi piyasada markaların medyaya ihtiyacı gün geçtikte artıyor. İşletmeniz henüz basın ile tanışmadıysa bu konuda artık ciddi adımları atmanızın zamanı geldi hatta geçiyor bile. Basın danışmanlığı hizmeti alarak basın bültenlerinizin, şirket haberlerinizin medyada yer almasını sağlayın. Online görünürlüğünüz artsın ki potansiyel müşterileriniz sizi internette de görsün.

İletişim danışmanlığı hizmeti avantajları;

Hedeflediğiniz kitlelerle buluşturacak basın iletişimi çalışmalarının planlı bir şekilde yürütülmesi,

Basın bültenleri, özel durumlara yönelik haber ve röportaj konuları üreterek hedef kitlenize mesajlarınızın belli periyotlarda iletilmesi,   
   
Haber portalları ve bloglarla iletişimin sağlanarak şirketinize ait haberlerin ve gelişmelerin bu mecralarda da yer almasının sağlanması,
   
Online halkla ilişkiler çalışmaları ile internet ortamında daha fazla görünür olma,
   
Şirketiniz, ürün ve hizmetlerinize ait görünürlüğün artması,
   
Rakiplerinizin var olduğu web dünyasında sizin de kurumunuz, ürün ve hizmetlerinizle var olmanızı sağlıyor,
   
İstanbul dışındaki illerde faaliyet gösteren yerel medya kuruluşları ile iletişiminizin kuvvetlenmesi,
   
Medya mensuplarıyla bir araya gelmenizi sağlayacak organizasyonların düzenlenmesi,
   
Kriz oluşturabilecek konuları önceden belirleyerek gereken önlemleri alıyor,
   
Markanızın kamuoyunda konumlandırılması, sektörlerinde referans kişiler olmanızın sağlanması,

İletişim danışmanlığı hizmetini markanız için alabileceğiniz gibi şahsınıza özel de alabilirsiniz. Hizmet verdiğiniz alana yönelik (tıp, sinema, müzik, spor, akademik, sağlık, estetik, eğitim, ekonomi-finans, edebiyat, iş dünyası vb.) çalışmalarınız ile medyada yer alabilir ve kişisel marka olma yolunda önemli adımlar atabilirsiniz.

Günümüzde farklı meslek dallarında çalışmalar yapan birçok kişi medyanın gücünün farkında olduğu için kişiye özel PR hizmeti alıyor. 

Not: Şahsınıza özel ya da markanız ile alakalı basın danışmanlığı hizmeti almak istiyorsanız bana medyaistasyonu@gmail.com adresinden ulaşabilirsiniz.





   

Basın danışmanlığı talebi artacak Basın danışmanlığı talebi artacak Reviewed by Medya İstasyonu on Pazartesi, Ocak 25, 2016 Rating: 5

Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.