Satılık haber domainleri

Haber sitesinin markalaşmasında akılda kalıcı, kısa ve .com uzantılı domainler oldukça önem taşıyor.

Haber sitesi domaini için içinde haber kelimesi geçen anlamı domain bulmak çok güç. Haber sitesi kurmak isteyen, marka olabilecek haber domaini arayanlar için elimde 2 adet .com uzantılı, her ikisinde de haber kelimesi geçen ve toplam "7 harften" oluşan domain var. 

Bu iki domainin içinde de "haber" kelimesi geçtiği için SEO açısından ve akılda kalıcı olması açısından da önemli bir avantaj sağlayacak. Marka haber sitesi kurmak isteyenler, aklıda kalıcı ve kısa haber sitesi domaini arayanlar bana medyaistasyonu@gmail.com adresinden ulaşabilir.

Satılık haber sitesi domainleri için uygun teklifler sunanlara domainleri satmayı düşünüyorum.

Bilginize... 

NOT: Haber sitesi domaini için içinde haber kelimesi geçen anlamı domain bulmak çok güç. Haber sitesi kurmak isteyen, marka olabilecek haber domaini arayanlar için elimde 2 adet .com uzantılı, her ikisinde de haber kelimesi geçen ve toplam "7 harften" oluşan domain var.  Bu iki domainin içinde de "haber" kelimesi geçtiği için SEO açısından ve akılda kalıcı olması açısından da önemli bir avantaj sağlayacak. Marka haber sitesi kurmak isteyenler, güzel haber sitesi domaini arayanlar bana medyaistasyonu@gmail.com adresinden ulaşabilir. Uygun teklifler sunanlara domainleri satmayı düşünüyorum. Bilginize... - See more at: http://medyaistasyonu.blogspot.com/2015/06/haber-domaini-aryorum-diyenler-bunlara.html#sthash.HWUJERkG.dpuf
haber sitesinin markalaşmasında akılda kalıcı, kısa ve .com uzantılı domainler oldukça önem taşıyor. - See more at: http://medyaistasyonu.blogspot.com/2015/06/haber-domaini-aryorum-diyenler-bunlara.html#sthash.HWUJERkG.dpuf
haber sitesinin markalaşmasında akılda kalıcı, kısa ve .com uzantılı domainler oldukça önem taşıyor. - See more at: http://medyaistasyonu.blogspot.com/2015/06/haber-domaini-aryorum-diyenler-bunlara.html#sthash.HWUJERkG.dpuf
Satılık haber domainleri Satılık haber domainleri Reviewed by Medya İstasyonu on Cuma, Haziran 19, 2015 Rating: 5

Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.