Üsküp Üniversitesi Seçimi

İki yıllık üniversite öğrencisiyim ve eğitimimi Türkiye’de dondurmak zorunda kaldım çünkü Bilgisayar Programcılığı bölümü okuyordum asıl okumak istediğim bölüm ise Hukuk Fakültesi idi. Bu yüzden Türkiye’de puanım yetmediği için yurtdışında okumaya karar verdim. Bunun içinde biraz da Türkiye’ye yakın olsun istiyorum.

Ulaşım için Uçak Bileti alacağım için birazda ucuz olması için yakın ülkelerden olması ve uluslararası diploma niteliğinde olması gerekir. Orada alacağım diplomanın, burada da geçerli olması önemlidir. Orada aldığım eğitimin burada YÖK tarafından denkliği olması gerekir. Bunların içinde bana yakın olarak Makedonya ve Bulgaristan bulunmaktadır.

Ben Makedonya’yı tercih ettim çünkü eğitim ücretleri daha uygun Bulgaristan’a göre, Bunun üzerine oradaki okulları ve hukuk fakültelerini araştırmaya başladım. Bunun yanı sırada Makedonya uçak biletlerine inceleyerek biletlerin fiyat durumlarına baktım ve İZair Havayollarında uygun biletler olduğunu gördüm.

Okul ile ilgilenecek ve dil olmadığı için danışmanlara başvurarak oradaki üniversiteler hakkında bilgi aldım ve Üsküp bulunan bir üniversitede okumaya karar verdim. Danışmanım evraklarımı hazırlamam için bir liste ve süre verdi. O süre içinde işlerimi hallettim ve danışmanıma gittiğimde bana Makedonya için uçak bileti almamı söyledi.

Daha sonra Bulduğum bir web sitesinde İZair Kampanyaları dikkatimi çekti. Makedonya’ya gidersem eğer tüm uçak bileti kampanyalarını oradan kontrol edebilirim, ucakbileti.com web sitesi çok güncel bir site ve istediğiniz destinasyonlardaki tüm uçuş bilgilerine sahip olabiliyorsunuz.

Uçak bileti ve tüm ilgili konu ile cevap bulmanız mümkün, aynı zaman da 0850 250 82 82 numaralı çağrı merkezinden tüm konuyla ilgili destek alabilmeniz mümkün. Tüm işlerim hal olduktan sonra kayıt için danışmanımla birlikte Makedonya’ya uçtuk ve kayıtımı yaptırdık. Şuan burada hala öğrenim görüyorum ve mutluyum.

Advertorial
Üsküp Üniversitesi Seçimi Üsküp Üniversitesi Seçimi Reviewed by Medya İstasyonu on Pazartesi, Kasım 18, 2013 Rating: 5

Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.