Blog yazarlığı hakkında en çok sorulanlar

Sosyal medya sitelerinin öne çıkması ile birlikte geri plana itilen blog yazarlığına ilgi, son zamanlarda yeniden artmaya başladı.

 Blog yazarı olmak isteyen birçok kişi internette blog yazarlığı hakkında yazılmış yazıları sıkça okuyor. İnternette blog yazarlığı hakkında bilgi kirliliğin fazla olması bazı soruların kafalara takılı kalmasına neden oluyor.

Bu yazımda blog yazarlığını merak eden ve blog yazarlığına yeni başlamış kişilerin bloglar hakkında en çok cevap aradığı soruları maddelemek istedim.

Blog yazarı adaylarının ve yeni blog yazarlarının en çok cevap aradığı sorular

*Blog açmak istiyorum nereden başlamalıyım?
*Blog ismini nasıl bulurum?
*Blogumda ne/neler yazmalıyım?
*Blogumu nasıl tanıtacağım?
*Blog yazarak para kazanılıyormuş. Blogumdan nasıl para kazanabilirim?
*Bloguma nasıl daha fazla ziyaretçi çekebilirim?
*Blog temamı nasıl düzenlerim?
*Hangi blog teması benim için uygun?
*Blog için en uygun ücretsiz platformlar hangileri?
*Blog için nasıl kaliteli içerik üretirim?
*İyi bir blog yazarı olmam için neler gerekli?
*Blog açtım yazma hevesim neden yok?
*Bloguma neden yazı yazamıyorum?
*Blog için yazarlık eğitimi alabilir miyim?
*Blog yazarlığında neden istikrarı yakalayamıyorum?
*Blogum için SEO adına neler yapabilirim?
*Diğer blog yazarları ile nasıl iletişime geçebilirim?
*Blogum için çalışma planı nasıl yapabilirim?
*Blogumu Alexa'da nasıl iyi bir konuma getirebilirim?

Sizin de eklemek istediğiniz sorular varsa yorumla belirtebilirsiniz.









Blog yazarlığı hakkında en çok sorulanlar Blog yazarlığı hakkında en çok sorulanlar Reviewed by Medya İstasyonu on Cuma, Mayıs 10, 2013 Rating: 5

1 yorum:

  1. :) zamanında hepsini sordum kendime. Fakat şimdilerde blog yazarlığı benim için çok farklı bir yere sahip. Ama hala kendime *Hangi blog teması benim için uygun? sorusunu sormaktan alamıyorum En büyük zaafım maalesef

    YanıtlaSil

Blogger tarafından desteklenmektedir.