Medya İstasyonu yayına başladı

Merhaba arkadaşlar, Ben Engin Gürşen.

Marmara Üniversitesi İletişim Fakültesi Gazetecilik Bölümü mezunuyum. İstanbul'da yaşıyorum. Online medya ile yakından ilgileniyorum. Şu an bir gazetede çalışıyorum ve kendime ait yerel bir haber sitem var. Aynı zamanda profesyonel içerik yazarlığı yapıyorum. Medya yönetimi, ideal medya yapısı, medya organizasyonu, medya planlaması, haber sitesi yönetimi ve yerel medya, sosyal medya, dijital pazarlama, SEO, içerik pazarlaması ile ilgili çalışmalar yapıyorum.

Medya İstasyonu adlı blogumda sizlere medya (geleneksel medya, internet medyası, içerik pazarlama, sosyal medya) ile ilgili yararlı olabilecek alternatif ve güncel bilgiler sunmayı hedefliyorum.

Bu siteyi kurmamdaki amacım blog, online medya, dijital pazarlama, halkla ilişkiler, sosyal medya, SEO gibi konulara ilgi duyan arkadaşlara yol göstermek ve alternatif içerikler sunmak. Bu blogda zaman içinde birçok farklı konuya doğal ve samimi bir ifade diliyle değineceğim. Konuların hepsi özgün olacak. Sitenin tasarımını son derece basit seçtim. Ziyaretçilerin direkt içerikler ile muhatap olmasını istiyorum. Bilgiyi ve faydayı temel alan bir blog sitesi olacak. İlgilenen arkadaşlar için bir başvuru kaynağı olmasını diliyorum.

Görüşmek dileğimle hoşçakalın...

İletişim için;

Medya İstasyonu - www.medyaistasyonu.blogspot.com

Mail: medyaistasyonu@gmail.com

facebook.com/medyaistasyonu

twitter.com/medyaistasyonu

pinterest.com/medyaistasyonu
Medya İstasyonu yayına başladı Medya İstasyonu yayına başladı Reviewed by Medya İstasyonu on Çarşamba, Nisan 03, 2013 Rating: 5

Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.