Konut projeleri ve inşaat firmaları tanıtımı nasıl yapılır?

Son yılların en hareketli sektörlerinden biri olan inşaat sektörü, yeni konut projeleri ve inşaat firmaları ile büyümeyi sürdürüyor.

Rekabetin en üst düzeyde yaşandığı sektörlerin başında yer alan inşaat sektöründe irili ufaklı birçok inşaat firması yeni konut projeleri, markalı konut projeleri geliştiriyor.

Durum böyle olunca rekabetçi piyasada binlerce inşaat firması arasından sıyrılmak ve dikkat çekmek için medyada yer almak, tanıtım ve reklam çalışmalarına ağırlık vermek büyük önem taşıyor.

Gazetelerin ekonomi sayfalarında, haber sitelerinde, emlak sitelerinde konut tanıtımı ve reklamlarını sıkça görüyoruz. Medyaya en çok reklam veren sektörlerin başında yer alan emlak sektöründe reklam vermek, tanıtım çalışmalarına yatırım yapmak ayakta durmak ve büyümek açısından oldukça önemli. Bu yüzden inşaat firmalarının tanıtım ve reklam bütçeleri oldukça yüksek. Potansiyel konut alıcılarına her mecradan ulaşmaya çalışıyorlar.

Son zamanlarda büyük inşaat firmalarının yanı sıra orta ölçekli inşaat şirketleri de medyada yer almaya başladığını görüyoruz. Marka bilinirliği ve tüketicinin gözünde güven kazanmak açısından tanıtım ve pr çalışmaları şart. Üretilen konut projeleri reklam ve tanıtım olmadan hedeflenen kitleye maalesef ulaşamıyor. Bu yüzden de yeni konut projeleri ve satılık daireler için tanıtım çalışmalarında bulunmak hayati önem taşıyor.

Peki, konut ve inşaat projeleri tanıtımı nasıl yapılırsa etkili olur? İnşaat firmaları ürettikleri konut projelerinin tanıtımı için hangi hususlara dikkat etmeli?

Tanıtım yapılacak mecralar iyi seçilmeli.

Banner reklam, advertorial reklam modelleri kesinlikle uygulanmalı.

Haber değeri olan içerik çalışmaları yürütülmeli.

Sadece büyük haber sitelerine yönelik kampanyalar uygulanmamalı.

Yerel haber siteleri de göz önünde bulundurulmalı.

Emlak haberleri sitesi, emlak siteleri birinci tercihler arasında yer almalı.

Sosyal medyada hedeflemeli reklam kampanyaları yürütülmeli.

Uzun vadeli reklam ve tanıtım çalışmaları yürütülmeli.

Dijital PR çalışmalarına ağırlık verilmeli.

Basın bülteni dağıtımı ve basın odası servislerinden faydalanılmalı.

Pr ajansı hizmetleri alınmalı.

Profesyonel içerik üreticileri ile çalışılmalı.

Emlak konusunda yazılar yazan bloggerlar ile işbirliği yapılmalı.

Not: İnşaat firmanız ve konut projelerinizin tanıtımı için ihtiyacınız olacak PR çalışmaları konusunda size özel çözümler sunabilirim.

Ayrıntılı bilgi almak için medyaistasyonu@gmail.com adresinden bana ulaşabilirsiniz.











Konut projeleri ve inşaat firmaları tanıtımı nasıl yapılır? Konut projeleri ve inşaat firmaları tanıtımı nasıl yapılır? Reviewed by Medya İstasyonu on Pazar, Ağustos 14, 2016 Rating: 5

Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.