Native reklam, son zamanlarda internet reklamcılığında adını sıkça duyduğumuz reklam modelleri arasında yer alıyor.
Banner reklamlara olan ilginin gün geçtikçe azalması doğal reklam modeline ilgiyi artırmaya başladı. Bununla birlikte native reklam hizmeti sunan dijital reklam şirketlerinin sayısı da hızla artmaya başladı.
Markalar artık geleneksel internet reklamcılığı ile ürün ya da hizmetlerini hedef kitle ile buluşturmak yerine okuyuculara doğal reklam ile ulaşarak daha fazla satın alma eğilimi göstermelerini amaçlıyor.
Native reklam, her cihazda sorunsuz görüntlenmesi ve yüksek dönüşüm oranlarıyla birlikte markaların online reklam kampanyalarının boşa gitmesini önlüyor.
Native reklam markalar için iyi bir reklam modeli olduğu gibi yayıncıların da gelir elde etmelerini sağlıyor. Native reklam model uygulayan sitelerin sayısı hızla artıyor. Özellikle haber siteleri ve nitelikli bloglarda native reklam sıkça karşımıza çıkıyor.
Native reklamlar kullanıcıların daha farklı içerikler ile karşılaşmasını sağladığı gibi web sitesilerinde vakit geçirme süresini de artırıyor.
Doğal reklamlar, Türkiye’de genelde makale, liste, test, infografik, video prodüksiyonlar, özel projeler ve interaktif sayfalar gibi gibi farklı şekilde uygulanıyor.
Native (Doğal) reklamlar web siteleri için neden önemli?
Ziyaretçilerin sitede daha fazla vakit geçirmesini sağlar.
Web sitelerinin native reklam ile gelir elde etmelerini sağlar.
Native reklam okuyucuları rahatsız etmez. Okuma, izleme alışkanlıklarını olumsuz etkilemez.
Reklamlar sitelerde tasarımla birebir örtüşür ve tamamen site içeriği gibi görülür.
Native reklamlar potansiyel müşterilerin dikkatini çekmede etkilidir.
Yüksek kullanıcı etkileşimi konusunda başarılıdır.
Doğal reklamlar web sitelerine arama motoru trafiği sağlamak açısından da etkilidir.
Native (Doğal) reklamlar markalar için neden önemli?
Native reklamlar diğer internet reklam modellerine göre daha etkilidir.
Native reklamlar ekonomiktir.
Native reklamlar ölçümlenebilir.
Native reklamlar hedef kitle tarafından sosyal ağlarda paylaşılabilir.
Native reklamların etkileşimi yüksektir.
Native reklam tüm cihazlarda sorunsuz bir şekilde görüntülenir.
Native reklam kampanyaları ile tüketicileri rahatsız etmez.
Native reklam markaları tüketicilerin gözünde iyi bir şekilde konumlandırabilir.
Banner reklamlara olan ilginin gün geçtikçe azalması doğal reklam modeline ilgiyi artırmaya başladı. Bununla birlikte native reklam hizmeti sunan dijital reklam şirketlerinin sayısı da hızla artmaya başladı.
Markalar artık geleneksel internet reklamcılığı ile ürün ya da hizmetlerini hedef kitle ile buluşturmak yerine okuyuculara doğal reklam ile ulaşarak daha fazla satın alma eğilimi göstermelerini amaçlıyor.
Native reklam, her cihazda sorunsuz görüntlenmesi ve yüksek dönüşüm oranlarıyla birlikte markaların online reklam kampanyalarının boşa gitmesini önlüyor.
Native reklam markalar için iyi bir reklam modeli olduğu gibi yayıncıların da gelir elde etmelerini sağlıyor. Native reklam model uygulayan sitelerin sayısı hızla artıyor. Özellikle haber siteleri ve nitelikli bloglarda native reklam sıkça karşımıza çıkıyor.
Native reklamlar kullanıcıların daha farklı içerikler ile karşılaşmasını sağladığı gibi web sitesilerinde vakit geçirme süresini de artırıyor.
Doğal reklamlar, Türkiye’de genelde makale, liste, test, infografik, video prodüksiyonlar, özel projeler ve interaktif sayfalar gibi gibi farklı şekilde uygulanıyor.
Native (Doğal) reklamlar web siteleri için neden önemli?
Ziyaretçilerin sitede daha fazla vakit geçirmesini sağlar.
Web sitelerinin native reklam ile gelir elde etmelerini sağlar.
Native reklam okuyucuları rahatsız etmez. Okuma, izleme alışkanlıklarını olumsuz etkilemez.
Reklamlar sitelerde tasarımla birebir örtüşür ve tamamen site içeriği gibi görülür.
Native reklamlar potansiyel müşterilerin dikkatini çekmede etkilidir.
Yüksek kullanıcı etkileşimi konusunda başarılıdır.
Doğal reklamlar web sitelerine arama motoru trafiği sağlamak açısından da etkilidir.
Native (Doğal) reklamlar markalar için neden önemli?
Native reklamlar diğer internet reklam modellerine göre daha etkilidir.
Native reklamlar ekonomiktir.
Native reklamlar ölçümlenebilir.
Native reklamlar hedef kitle tarafından sosyal ağlarda paylaşılabilir.
Native reklamların etkileşimi yüksektir.
Native reklam tüm cihazlarda sorunsuz bir şekilde görüntülenir.
Native reklam kampanyaları ile tüketicileri rahatsız etmez.
Native reklam markaları tüketicilerin gözünde iyi bir şekilde konumlandırabilir.
Native reklam yayıncılar ve markalar için neden avantajlı?
Reviewed by Medya İstasyonu
on
Salı, Mayıs 10, 2016
Rating:
Hiç yorum yok: