Para kazandıracak web sitesi tavsiyeleri

İnternetten para kazanmak isteyen birçok kişi, web sitesi açarak para kazanma yolunu tercih ettiği için "Ne sitesi açsam tutar, hangi siteler en çok kazandırıyor?" gibi soruların cevabını sürekli internette arıyor.

İlgi duyduğunuz alana yönelik profesyonel içerikler ile hedef kitleye ulaşabilirseniz ya da hedef kitle organik bir şekilde size ulaşıyorsa kazanç elde edebilirsiniz.

Peki, para kazandıracak bir web sitesi oluşturmak için nelere dikkat etmek gerekiyor? 

Öncelikle bildiğiniz alana yönelin. "Kadın sitesi, sağlık sitesi, haber sitesi, teknoloji sitesi çok kazandırıyormuş" diyerek site açarsanız bir yere varamazsınız. Değerli içerik üretemedikten sonra ziyaretçi ve para kazanmak hayal. Etraf çöp site dolu. Kaliteli içerik sunan siteler şart.

Değerli içerik ne demek? Okuyuculara fayda sağlayan, bilgi verici, kaliteli bir şekilde oluşturulmuş içerikler. Bu tür içerikler ile yıllarca trafik alabilirsiniz. Paylaşılma oranı fazladır. Okuyucuların gözünde otorite olma şansınız da yüksektir. Bu da belli konularda içerik üreterek olur.

Okuduğunuz bu blogda 3 yıldır yazıyorum. Şu ana kadar 500'e yakın içerik yazdım. Bunların birçoğu her gün ziyaret ediliyor. Çünkü okuyucuların işine yarayabilecek, yol gösterecek bilgiler sunuyorum. Organik trafik alıyor.

Bu blog sayesinde birçok iş teklifi aldım. Danışmanlık hizmeti verdim, basın bültenleri, kurumsal blog içerikleri, firma tanıtım yazısı, advertorial içerik, şirket haberi gibi birçok farklı içerik yazımı gerçekleştirdim. Bloguma tanıtım yazısı aldım. Bu aşamaya nasıl ulaştım? Sadece yazarak. İlgi alanıma giren konularda düzenli olarak yazdım. Yazmak, size hiç ummadığınız kapıları açabilir. Hafife almayın.

Webmaster forumlarında ahkam kesen o çok bilgili arkadaşlar diyor ya "Blogger site ile hiçbir şey olmaz" diye. Hiç para harcamadan oluşturduğum bu blog bir iş modeli oldu. Bu blog ile her gün binlerce kişinin internette araştırdığı "blog yazarak para kazanmak" olayı gerçek oldu. Siz iyi bir içerik üreticisiyseniz içeriğinizi nerede sunduğunuz önemli değil.

Altın, çamurun içinde de olsa değerlidir öyle değil mi? Kaliteli içerik üretiyorsanız Google sizi her zaman doğru hedef kitle ile buluşturur.

Neden bunları yazıyorum? Bu işin gerçekten profesyonellik çerçevesinde yapılmasını istiyorum. Kulaktan dolma bilgilerle bu işler olmuyor. Kendi ağınızı kurmalısınız.

Öyle domain, tema, hosting, backlink almak vb. gibi şeylere bile gerek yok. Yazacak bir şeyleriniz varsa, "Ben yazılarımla hedef kitlenin ilgisini çekerim, faydalı içerik sunarım" diyorsanız bu işi başarabilirsiniz.

Para kazandıracak bir site için tavsiyelerim

Para kazandıracak bir web sitesinin temel işlevi değer sunmaktır.

Doğru alana yönelin.

Aceleci olmayın. Her şeyin bir zamanı var.

SEO, backlink, tanıtım yazısı vb. şeylere girişmeden içerik üretimine odaklanın.

Doğal SEO (Kullanıcılara organik ve fayda sunan içeriğiniz ile ulaşacak şekilde) ile yükselin.

Tema, yazılım vb. şeyler ile vakit harcamayın.

Binlerce ziyaretçi hayali kurmayın. Az olsun ama kaliteli olsun. Size iş kapısı açacak, sizden hizmet alacak kişiler olsun yeter.

Yeteneklerinizi içeriğiniz işe pazarlayın.

Herkesin yazdığına inanmayın.

Sitenizi sadece Adsense'den kazanç sağlamak üzere açmayın. Yeteneklerinizi pazarlamak, hizmet sunmak, danışmanlık vermek çok daha kazançlı olacak. Hem de iş ağınız gelişecek.

Profesyonel kişilere danışın. Fikir alın.

Para ile yazı yazdırmayın.

Organik trafik çeken bir site oluşturun.

Sosyal medyada hedef kitleye ulaşacak adımlar atın.

İçerik yazarlığı konusunda kendinizi geliştirin.

Samimi, okuyucuların okurken sıkılmadığı yazılar yazın.

İlgi duyduğunuz alan ile ilgili yazılmış kitapları, makaleleri, yazıları okuyun.

Umutsuzluğa kapılmayın, sonuna kadar devam edin.

Size gönderilen mailleri gün içinde yanıtlayın.

Blog yazmaya yeni başlayacaksanız okumanızı tavsiye ettiğim yazılar

Yeni blog açarken izlenmesi gereken yol

Blog konusu bulmakta sıkıntı çekenlere öneriler

Blog yazmak aceleye gelmez 

Blog açmak kolay, ya sonrası?

Blogunuzu nasıl öne çıkarabilirsiniz?

Kişisel blog açmayı düşünenlere öneriler




Para kazandıracak web sitesi tavsiyeleri Para kazandıracak web sitesi tavsiyeleri Reviewed by Medya İstasyonu on Cumartesi, Mart 19, 2016 Rating: 5

Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.