Tanıtım yazısı işinde sık yaşanan sorunlar

Tanıtım yazısı yayınlayan siteler son yıllarda tanıtım yazısı ile yükselmek isteyen diğer web sitesi sahiplerinin ve SEO işi yapanların en çok ilgi gösterdiği mecralar.

Tanıtım yazısı ekonomik ve etkili bir SEO aracı olarak öne çıkmaya başlayınca birçok site sahibi de tanıtım yazısı satışı yaparak gelir elde etmeye başladı.

Başlı başına bir piyasa haline gelen tanıtım yazısı işi satışı doğru uygulandığı takdirde iyi bir yöntem olsa da hala bu konuda ciddi bilgi kirliliği ve amatörlük hakim.

Tanıtım yazısı işinde yaşanan sıkıntılara değinecek olursak;

Tanıtım yazısı yazımı hala amatör şekilde yapılıyor.

Tanıtım yazıları içinde 2-3 link olan yazılar olarak basitleştiriliyor.

Tanıtım yazısını profesyonel editörlere yazdırmak ekstra maliyet olarak görülüyor.

Tanıtım yazılarında başlık ve ara başlık konusu dikkate alınmıyor.

Tanıtım yazısına konu olacak sitelerin birçoğu çok yeni ve içerik bakımından zayıf.

Tanıtım yazısı yayınlatma konusunda acelecilik hakim.

Tanıtım yazısı fiyatları konusunda sıkıntılar var. 5 TL'ye de tanıtım yazısı yayınlayan var, dikkat çekmek için birkaç yazıyı ücretsiz yayınlayan da... Ortalama fiyat 10-20 TL arası.

Son zamanlarda Google News kayıtlı haber siteleri tanıtım yazısı için en çok tercih edilen mecralar.

Tanıtım yazısı ihtiyacı olanlar diğer kaliteli mecraları araştırma gereği pek duymuyor. 

Tanıtım yazısı alımı ve tanıtım yazısı satışı konusunda en çok iş webmaster forumlarında dönüyor.

Tanıtım yazılarını belli bir süre sonra silen, linklerini kaldıran site sahipleri var.

Tanıtım yazısı için açılmış çöp siteler kaliteli işlerin yapılmasını engelliyor.

Tanıtım yazılarının hangi mecralarda yayınlatılması gerektiği hala yeterince bilinmiyor.

Alexa'sı Pagerank'ı ve hiti iyi olan her sitenin tanıtım yazısı için uygun sanılıyor.

Tanıtım yazılarında birden fazla link kullanımından vazgeçilmiyor.

Düşük ücretlere rağmen pazarlık eden kişiler site sahiplerinin canını sıkabiliyor.

Tanıtım yazısı ihtiyacı olanların "Hocam senin siten bu kadar etmez, hitin az, Alexa düşük değil" gibi genel geçer söylemleri tepki çekiyor.

Tanıtım yazısı yayınlatılacak sitelerin içerik kalitesi, güncelleme sıklığı dikkate alınmıyor.

.com, net ve org gibi uzantılar ile açılan ve ücretli hosting üzerinde barındırılan siteler dışındaki platformlardan tanıtım yazısı nadiren alınıyor.

Tanıtım yazısı ihtiyacı olup da zaman kaybetmek istemeyenler tanıtım yazısı paketlerine yöneliyor.
Tanıtım yazısı işinde sık yaşanan sorunlar Tanıtım yazısı işinde sık yaşanan sorunlar Reviewed by Medya İstasyonu on Pazartesi, Ekim 12, 2015 Rating: 5

Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.