İnternet kullanımının hızla arttığı günümüzde online görünürlüğü artırmak, markalar için büyük önem taşıyor.
Online görünürlük, markaların potansiyel müşterilere ulaşmak ve sektördeki konumu açısından mutlaka üzerinde durulması gereken bir konu.
Bir ürün ya da hizmet satın almadan önce o marka ile ilgili arama motorlarında çeşitli sorgulamalar yaptığımız bilinen bir gerçek. İş başvurusu yapacağımız şirketler hakkında bile internette neler yazılmış araştırıyoruz. İnternet araştırmasında olumlu haberler ile karşımıza çıkan markalara daha fazla sempati duyduğumuz ortada.
Basın bülteni haber değeri taşırsa faydalı
Günümüzde birçok şirket online görünürlüğü artırmak için pr ajansları ile çalışmayı tercih ediyor. Online görünürlüğü artırmanın en bilinen yolu ise basın bülteni. Basın bültenleri sayesinde markalar hedef kitlelerine kolayca ulaşabiliyor.
Ürün, hizmet ve diğer gelişmeler hakkında oluşturulan basın bültenleri hedef kitleye uygun mecralarda haber olarak yer alırsa markanın online görünürlüğü ve online itibarı olumlu yönde gelişiyor.
Basın bültenlerinin profesyonelce hazırlanması çok önemli. Haber değeri taşıyan içerikler ışığında hazırlanmış bir basın bülteni ile marka çok iyi bir konuma gelebilir.
Reklam kokan, markayı yücelten ve editörlerin duygularının ön planda olduğu bültenler de markayı hedef kitleden ve potansiyel müşterilerden hızla soğutabilir.
Her gün yüzlerce basın bülteni alıyorum. Bunların 3-5 tanesi hariç gerisi çöp kutusuna gidiyor. Çünkü haber değeri taşımaktan çok uzak. Reklam metinleri markadan adeta soğutuyor.
Pr ajansları ile çalışan markaların basın bültenlerinden maksimum fayda sağlamaları konusunda daha hassas olmasını rica ediyorum. Basın bültenlerinin haber değeri olacak şekilde optimize edilmesi hem ekonomik tanıtım ve online itibar açısından önemli hem de ödenen ücretlerin boşa gitmemesi açısından...
Online görünürlük, markaların potansiyel müşterilere ulaşmak ve sektördeki konumu açısından mutlaka üzerinde durulması gereken bir konu.
Bir ürün ya da hizmet satın almadan önce o marka ile ilgili arama motorlarında çeşitli sorgulamalar yaptığımız bilinen bir gerçek. İş başvurusu yapacağımız şirketler hakkında bile internette neler yazılmış araştırıyoruz. İnternet araştırmasında olumlu haberler ile karşımıza çıkan markalara daha fazla sempati duyduğumuz ortada.
Basın bülteni haber değeri taşırsa faydalı
Günümüzde birçok şirket online görünürlüğü artırmak için pr ajansları ile çalışmayı tercih ediyor. Online görünürlüğü artırmanın en bilinen yolu ise basın bülteni. Basın bültenleri sayesinde markalar hedef kitlelerine kolayca ulaşabiliyor.
Ürün, hizmet ve diğer gelişmeler hakkında oluşturulan basın bültenleri hedef kitleye uygun mecralarda haber olarak yer alırsa markanın online görünürlüğü ve online itibarı olumlu yönde gelişiyor.
Basın bültenlerinin profesyonelce hazırlanması çok önemli. Haber değeri taşıyan içerikler ışığında hazırlanmış bir basın bülteni ile marka çok iyi bir konuma gelebilir.
Reklam kokan, markayı yücelten ve editörlerin duygularının ön planda olduğu bültenler de markayı hedef kitleden ve potansiyel müşterilerden hızla soğutabilir.
Her gün yüzlerce basın bülteni alıyorum. Bunların 3-5 tanesi hariç gerisi çöp kutusuna gidiyor. Çünkü haber değeri taşımaktan çok uzak. Reklam metinleri markadan adeta soğutuyor.
Pr ajansları ile çalışan markaların basın bültenlerinden maksimum fayda sağlamaları konusunda daha hassas olmasını rica ediyorum. Basın bültenlerinin haber değeri olacak şekilde optimize edilmesi hem ekonomik tanıtım ve online itibar açısından önemli hem de ödenen ücretlerin boşa gitmemesi açısından...
Basın bülteni haber değeri taşırsa faydalı
Reviewed by Medya İstasyonu
on
Pazar, Eylül 20, 2015
Rating:
teşekkür ederim
YanıtlaSil