Blog yazmak, aceleye gelmez!

Blog yazmak, çoğu blog yazarı için vazgeçilmez bir tutku. Benim için de öyle. Bundan birkaç ay öncesine kadar blog yazmak konusunda ciddi tereddütlerim vardı. Bloguma vakit ayıramayacağımdan korkuyordum. Bu yüzden blog açmayı kendimi tam anlamıyla hazır hissedene kadar erteledim.

Zaman içinde bendeki blog yazma isteğinin bitmeyeceğini anladım ve Medya İstasyonu ile blog yazarlığına uzun bir aradan sonra yeniden merhaba dedim. Nisan 2013'te açtığım Medya İstasyonu, blog dünyasında kendime bir yer edinmek, yeni insanlar ile tanışmak ve bilgi alışverişinde bulunmak için çok önemli bir araç oldu.

Henüz çok yeni bir blog olmasına rağmen kısa sürede aldığım olumlu geri dönüşler beni çok mutlu etti. Yazdığım yazıların okunması, yorumlanması ve paylaşılması bendeki yazma isteğini düzenli bir yapıya kavuşturdu. Artık yazı yazmadığım zamanlar kendimi eksik hissediyorum.

Blog yazmaya başladığımdan beri kendimi çok daha iyi hissettiğimi söyleyebilirim. İnsan yazdıkça gelişiyor, yeni şeyler öğreniyor ve yeni kişiler ile tanışıyor. Medya İstasyonu sayesinde çok değerli kişiler ile tanışma fırsatım oldu. Ağım, her geçen gün daha çok genişliyor.

Nasıl düzenli içerik üretiyorsun diye soranlar için cevabım: "Sadece yazmak istediğim zamanlarda yazı yazıyorum."

İçerik üretimi konusunda sıkıntı yaşayan blog yazarlarına birkaç maddelik öneriler

Her gün yazmalıyım diye kendinizi asla şartlamayın.

Blogunuzun içeriği ile alakalı olmayan yazılar yazmayın.

Yazılarınızı iyi bir ruh halinde kaleme alın.

Yazı yazamıyorum, yazmak bana göre değil diyerek kendinizi yıpratmayın.

Okunabilir yazı yazmak zamanla olacak birşey, aceleci olmayın.

Yazılarınıza gelen yorumları dikkate alın ve yazma eyleminize yön verin.

Örnek aldığınız bloglardaki yazıları inceleyin.

Sizden daha tecrübeli blog yazarları ile içerik üretimi konusunda fikir almak için temasa geçin.

Blogunuz için "ben yazamıyorum, bari para ile makale yazarı tutayım o yazsın" şeklinde bir yanlışa asla düşmeyin.

Yazma sürecinde sizin canınızı en çok sıkan şeyleri listeleyin ve sakin bir anınızda düşünün.

Yazma ve okumanın birbirinden ayrılmaz bir bütün olduğunu unutmayın ve bol bol okuyun.

Her şeyi bilgisayara, internete endekslemeyin. Bazen en güzel yazılarınızı teknolojik araçların olmadığı ortamlarda da yazabilirsiniz. Bir kağıt ve kalem yeterli olabilir.

Blog yazarlığında başarının altın anahtarları;

*Sabret

*Zamana bırak

*İste

*Motive ol

*Özgüvenini yitirme

*İstikrarlı ol

*Kararlı ol

Eklemek istedikleriniz varsa yorumla belirtmenizi rica ediyorum. Yorumlarınız ve fikirleriniz benim için son derece önemli.












Blog yazmak, aceleye gelmez! Blog yazmak, aceleye gelmez! Reviewed by Medya İstasyonu on Pazartesi, Temmuz 01, 2013 Rating: 5

Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.