Semiyun'da yazmaya başladım

Medya İstasyonu'daki yazılarımın yanı sıra sosyal medya, teknoloji ve girişim haberlerinin yer aldığı Semiyun'a da içerik üreterek katkıda bulunmaya başladım. Semiyun kaliteli bir ekip tarafından hazırlanan ve gelecekte daha iyi konuma ulaşacağını düşündüğüm bir site. Gayet başarılı buluyorum ve ara ara takip ediyordum. Sitenin kurucularından Mertcan Bey Semiyun'da yazmamı teklif edince kabul ettim. Semiyun'da haftada 1-2 kez yazmayı planlıyorum.

Semiyun için hazırladığım içeriklerin linklerini paylaşıyorum. Arzu edenler okuyabilir.

Twitter’da Takip Edilmeme Nedenleri

 http://www.semiyun.com/2013/04/twitterda-takip-edilmeme-nedenleri/

 Web Siteleri İçin Mobil Optimizasyon Önemli

http://www.semiyun.com/2013/04/web-siteleri-icin-mobil-optimizasyon-onemli/
Semiyun'da yazmaya başladım Semiyun'da yazmaya başladım Reviewed by Medya İstasyonu on Çarşamba, Nisan 17, 2013 Rating: 5

2 yorum:

  1. Hayırlı olsun. Takip ettiğim bir bloga takip ettiğim bir yazarın eklenmesine sevindim. Mertcan çok iyi niyetli ve çok başarılı bir kardeşimiz. Seminyum'u kısa sırada getirdiği yer ortada. Umarım sizin de katkınızla daha iyi yerlere gelir.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Değerli yorumunuz için teşekkür ederim. Semiyun,gelecekte iyi bir noktaya ulaşabilecek bir potansiyale sahip. Ben de elimden geldiğince katkıda bulunmaya çalışacağım. Mertcan Bey iyi şeyler için çaba harcıyor. Çalışmalarına kayıtsız kalmamak gerektiğini düşündüğüm için yazarlık teklifini kabul ettim. Bilgiyi paylaşmak, yeni şeyler öğrenmek kadar mutluluk verici ne olabilir ki?

      Sil

Blogger tarafından desteklenmektedir.