Medya İstasyonu desteklerinizi bekliyor!

Düzenli olarak blog yazmak, her blog sahibinin en çok istediği ama çoğu zaman yapamadığı bir şey. Bunun birden fazla nedeni var. Biz biraz fazla aceleci ve sabırsızız. Blog yazmaya yeni başlamış kişiler, hemen popüler olmak, adlarını duyurmak ve hatta para kazanmak istiyorlar.

Aceleci olmak, kaliteli blog yazarlığını baltalayabilecek en büyük sorun.  Bu tarz düşüncelerle blog yazmaya başlayan, sürekli varolan blogunu kapatıp yeni bir başlangıç yapmaya çalışanlar var. Bu kişilerin blog yazarlığı maceraları genelde hüsranla bitiyor.

İnternetin blog çöplüğüne dönüşmesi benim gerçekten çok canımı sıkıyor. İlgilenilmeyecek bir blog fuzuli yer işgal etmemeli. Bir blog, bebek gibidir. Beslersin, ilgilenirsin, büyütürsün. Emek harcamadan yapılan her iş, başarısız olmaya mahkum. 

Medya İstasyonu, yeni bir site olmasına rağmen istikrarlı bir şekilde büyümeyi sürdürüyor. Medya İstasyonu'nu ilgiyle takip eden, yazdıklarımı yorumlayan okurlar var. Olumlu tepkiler alıyorum. Bu bana o kadar büyük keyif ve güven veriyor ki... Sürekli yeni şeyler yazmak, paylaşmak istiyorum. Bazen her oturduğumda kaliteli yazı yazmam mümkün olmuyor. Defalarca siliyorum, yeniden yazıyorum. Önce kendim beğenmeliyim, okurken kendim keyif almalıyım. Çünkü ben de bir okurum. Başka insanların yazdıklarını okuyorum. İnsanlar benim yazdığım yazılarda bir yeni kelime ya da düşünce dahi öğrense bu benim için büyük mutluluk. 
 
Ben blog yazarlığına maddi kazanç sağlamak için başlamadım. Medya konusunda sınırlı bilgisi olan ya da hiç bilgisi olmayan kişilere medya ile ilgili tecrübelerimi, görüşlerimi aktarmaya çalışıyorum. Genç iletişimcilere, medya ve sosyal medyaya ilgi duyanlara fayda sağlayabilecek projeler üreteceğim. Planım hazır. Şartların olgunlaşmasını bekliyorum.
 
Medya İstasyonu'nun daha iyi bir konuma gelmesi ve daha geniş kitleye fayda sağlaması için siz değerli ziyaretçilerimin ilgisi ve desteği benim için son derece önemli.





Medya İstasyonu desteklerinizi bekliyor! Medya İstasyonu desteklerinizi bekliyor! Reviewed by Medya İstasyonu on Perşembe, Nisan 18, 2013 Rating: 5

3 yorum:

  1. Merhaba Engin Bey. Heyecanınıza katılıyorum. Size nasıl yardımcı olabilirim? Muhabbetle.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yazdıklarımın önemsenmesi, yorumlanması benim için en büyük mutluluk. Yazmayı seviyorum. Ziyaretçilere faydalı olabilecek içerikler üretmek en büyük arzum. Örneğin Medya İstasyonu'nun daha geniş bir kitleye ulaşması için yardımcı olabilirsiniz. İlginiz için teşekkürler...

      Sil
    2. Eyvallah, elimden geleni yapmaya çalışırım :)

      Sil

Blogger tarafından desteklenmektedir.