tag:blogger.com,1999:blog-8998614713327421938.post5123974514946546982..comments2024-01-26T17:48:54.974+03:00Comments on Medya İstasyonu - Dijital Pazarlama Stratejileri: Bloglar neden para kazanamıyor?Medya İstasyonuhttp://www.blogger.com/profile/13369547975572537050noreply@blogger.comBlogger2125tag:blogger.com,1999:blog-8998614713327421938.post-12387579468935409822014-03-15T10:39:58.414+02:002014-03-15T10:39:58.414+02:00Size katılıyorum. Reklam verenlerin çoğu da etkile...Size katılıyorum. Reklam verenlerin çoğu da etkileşimden çok sayısal verilere takılmış durumda. 10 bin ziyaretçinin girdiğini bir siteye verilen reklamın yaratmadığı etkiyi 100-200 kişilik bir sadık okuru olan blog yaratabilir. Önemli olan reklamla ilgilenebilecek hedef kitlelere ulaşmak olmalı. Kaliteli içerik, etkileşimli ziyaretçiyi beraberinde getiriyor. Bloggerların önceliği güçlü ve faydalı içerik ile etkileşimli ve sadık okuyucu kitlesi oluşturmak olmalı.Medya İstasyonuhttps://www.blogger.com/profile/13369547975572537050noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-8998614713327421938.post-32498208362606663032014-03-14T23:57:59.768+02:002014-03-14T23:57:59.768+02:00Bence bloggerlar bloglarında odaklanmaları gereken...Bence bloggerlar bloglarında odaklanmaları gereken şeyi bilmedikleri için yeteri kadar kazanamıyorlar. Ben bir reklam veren olsam, bir blogdan bekleyeceğim ilk şey dönüşüm oranının yüksek olmasıdır. Yani vereceğim reklamın kaç kişiye ulaştığından çok kaç kişiyi etkilediği önemli benim için. Serdar Karahttps://www.blogger.com/profile/06332202410504547333noreply@blogger.com