Gazete ve dergi çıkarmak ile ilgili e-kitap

Gazete çıkarmak istiyorum, dergi çıkarmak istiyorum, Gazete nasıl çıkarılır, Dergi nasıl çıkarılır? diyenlere yönelik bir e-kitap üzerine çalışıyorum. Gazete ve dergi çıkarmak ile ilgili her gün çok sayıda mail alıyorum. Bu konuda derli toplu bilgilerin yer aldığı bir kaynak yok. Bu konularla alakalı blogda birçok yazı olsa da daha kapsamlı ve başvuru kaynağı olabilecek bir yayının olmamasını bir eksiklik olarak görüyorum. Tecrübelerim ve gözlemlerime dayanarak hazırladığım bu e-kitap yakın bir zamanda tamamlanacak.

E-kitapta dergi-gazete çıkarma fikrinden yayın aşamasına kadar olan tüm noktaları, merak edilenleri faydalı olabilecek şekilde anlatıyorum. Ayrıca çıkarılacak yayının içerik yönetimi, pazarlanması, tanıtım ve reklam çalışmaları ile ilgili bilgiler de örneklerle yer alacak. Gelir modelleri ve para kazanmak için yapılması gerekenlere de yer vereceğim. Bu e-kitap medya sektörüne girmek isteyen, basılı bir yayın sahibi olmak isteyen kişilere hitap edecek. Anlaşılır ifadeler, teknik terimlerden uzak bir içeriğe sahip olacak.

Hazırlayacağım bu e-kitap ücretli olacak. PDF şeklinde mail yoluyla teslim edeceğim. Havale, EFT ve kredi kartı ile satın alınabilecek. E-kitap içeriği ile ilgili sonradan yapılabilecek güncellemelerden satın alan kişiler ücretsiz bir şekilde yararlanacak. Ayrıca kitabı alanlara 1 saat online danışmanlık desteği ve vereceğim.

Bu e-kitaba sahip olmak isteyenler bana medyaistasyonu@gmail.com üzerinden ulaşabilir. 
 
Maillerinize en kısa sürede dönüş yapacağım.




Gazete ve dergi çıkarmak ile ilgili e-kitap Gazete ve dergi çıkarmak ile ilgili e-kitap Reviewed by Medya İstasyonu on Pazartesi, Ağustos 06, 2018 Rating: 5

Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.