Kripto para borsası, bitcoin borsası tanıtım yazısı çalışması

Kripto para, son yıllarda birçok kişinin en çok ilgisini çeken kavramların başında geliyor. Online haber sitelerinde, sosyal medyada Bitcoin ile birlikte sıkça duymaya başladığımız kripto para kavramı her geçen gün daha fazla öne çıkıyor.

Uluslararası coin borsası üzerinden işlem gören yüzlerce farklı kripto para birimi olması, kripto para borsası sayısının hızla artması, kripto para piyasası büyüklüğünün milyarlarca dolara ulaşması gibi etkenler internetten para kazanmak isteyen, kolay yoldan zengin olmak isteyen kişilerin ciddi anlamda ilgisini çekiyor.

Durum böyle olunca da kripto para sektörünü oluşturan coin borsası, kripto para üreticileri, kripto para uzmanları, blockchain teknolojileri gibi öğelerin reklamlarından pay almak isteyen kripto para haberleri sunan web sitelerinin sayısında da ciddi artış yaşanıyor. Bu siteler coin yatırımı yapmak isteyen, bitcoin ve diğer kripto para alış-satışı yaparak para kazanmak isteyen kitleye ulaşmayı hedefliyor. Haber sitelerinin ekonomi kategorilerinde sıkça kendine yer bulan bitcoin ve diğer kripto paralar artık peş peşe açılan ve sadece coin haberleri sunan sitelerde de kendine yer buluyor.

Bitcoin haberleri sunan siteleri incelediğimde bu sitelerin bazıları gerçekten nitelikli yayıncılık yaparak kripto para piyasası ile ilgili güncel bilgileri hedef kitleye ulaştırıyor. Geriye kalan kısmı ile kripto paralar ile ilgili kaliteli içerik üretmekten oldukça uzak olduğunu düşünüyorum. Birçoğu yeni açılan bitcoin borsa reklamları alarak gelir elde etmeye odaklanmış durumda. Yeni açılan bitcoin borsaları tanıtım ve reklama ciddi anlamda ihtiyaç duyuyor. Bu reklamları da doğal olarak coin haberleri, kripto para teknolojileri, bitcoin haber sitesi aracılığıyla veriyorlar. Kripto paralar, ayrı bir uzmanlık gerektiren alan olduğundan dolayı bu alanda donanımlı olan kişilerin ürettiği içeriklere itibar edilmesi gerektiğini düşünüyorum.

Kripto para borsası tanıtımı, coin haber sitesi tanıtımı, kripto para piyasasına girmek isteyenler, blockchain teknolojileri, cryptocurrency ile ilgili girişimler için www.medyaistasyonu.blogspot.com adresinde tanıtım yazısı yayınlama çalışması yapıyorum. Tanıtım yazısı yayınlatmak için medyaistasyonu@gmail.com adresinden iletişime geçebilirsiniz.






Kripto para borsası, bitcoin borsası tanıtım yazısı çalışması Kripto para borsası, bitcoin borsası tanıtım yazısı çalışması Reviewed by Medya İstasyonu on Pazar, Haziran 03, 2018 Rating: 5

Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.