Tanıtım yazısı satmak istiyorum diyenlere tavsiyeler

Tanıtım yazısı, son yıllarda birçok blog ve web sitesinin en önemli gelir kaynaklarından biri oldu.

SEO çalışmalarında etkin bir şekilde kullanılan tanıtım yazıları site sahiplerine kazanç sağlarken yayınlatanların da arama moturunda üst sıralarda yer almasına katkı sağlıyor.

Tanıtım yazısı satmak istiyorum, tanıtım yazısı satışı ile gelir elde etmek istiyorum diyorsanız bazı noktalara dikkat etmeniz gerekiyor.

Tanıtım yazısı nasıl satılır? Tanıtım yazısı satarak para kazanmak istiyorum diyorsanız okuyun.

Sitenizin güncel olması: Tanıtım yazısı yayınlatanlar güncel içerikler barındıran siteleri tercih ediyor. Sitenizi daima güncel tutun ve kaliteli içerik üretin.

İçeriğin güçlü olması: İçeriği güçlü olan, kopya içerik barındırmayan, sadece tanıtım yazısı yayınlamak için açılmamış, link çöplüğüne dönmemiş web sitesi ve blogların tanıtım yazısı alma şansı daha yüksek. Sitenize değer verin.

Alexa değeri: Her ne kadar manipüle edilebilen bir değer olsa da günümüzde hala birçok kişi ve SEO ajansı tanıtım yazısı yayınlatacağı sitenin Alexa değerinin makul düzeyde olmasına dikkat ediyor. Güncel içerikler üreterek, sitenize organik ziyaretçi çekerek, gelen ziyaretçilerin sitenizde uzun süre vakit geçirmesini sağlayarak ve daha güçlü sitelerden backlink alarak Alexa değerinizi iyi seviyede tutabilirsiniz.

Domain-sayfa otoritesi: Son yıllarda en çok dikkat edilen kriterlerden biri. İçeriği güçlü, organik trafik alan, yıllanmış web sitelerinin domain ve sayfa otoriteleri daima iyi seviyededir. Buna dikkat edin. Zaman zaman kontrol edin.

Makul fiyat: Tanıtım yazısı fiyatları sitelere göre değişiklik gösterse de ortalama rakam sunan site sahiplerinin düzenli tanıtım yazısı alma şansı daha yüksek.  İçeriği çok zayıf, düzenli içerik üretmeyen, berbat bir görünüme sahip, kopya içerik dolu, emek harcanmamış siteler için 1000-2000 TL isteyenler var. Çok da uçmamak lazım. 100 TL'nin altında tanıtım yazısı satan siteler daha çok ilgi görüyor.

Tanıtım yazısının yayınlacağı kategori: Tanıtım yazısı yayınlatmak isteyenler yazılarının tanıtım yazıları için özel açılmış kategorilerde yer almasını istemiyor. Örneğin; sağlık konulu bir tanıtım yazısının sağlık kategorisinde yayınlanması talep ediliyor. Buna dikkat edin. Böylece tanıtım yazısının sitenizde daha doğal görünmesini ve yayıncının verim almasını sağlayabilirsiniz.

Tanıtım yazısının sitede kalış süresi: Tanıtım yazısı yayınlatanlar yazılarının kısa süre sonra sitelerden kaldırılmasını istemiyor. En az 6 ay yayın garantisi istiyor. Hiç kaldırmamak en iyisi. Hem siteniz için içerik hem de yayınlatana fayda sağlaması açısından tanıtım yazılarının yayınlatılan sitelerde kalıcı olması önemli. Medya İstasyonu'nda yayınlatılan tanıtım yazılarının hiçbirini silmiyorum, kalıcı. Bu da karşı tarafa daima güven veriyor.

Tanıtım yazısı yazımı: Tanıtım yazıları hazır metin halinde gelse de en güzeli tanıtım yazısının yayınlanacak site için özel hazırlanması ya da site sahibi tarafından yazılması. Bu maksimum fayda ve organik trafik için de önemli. Profesyonelce yazılmış tanıtım yazılarının getirisi daha iyi. Medya İstasyonu'nda yayınlatılacak tanıtım yazılarını hep kendim hazırlıyorum. Hazır yazı kabul etmiyorum.

Tanıtım yazısı için müşteri bulma: Webmaster forumlarında ilan vermek, SEO ve dijital PR ajansları ile iletişime geçmek, sitede tanıtım yazısı alındığına dair bir sayfa oluşturmak, organik trafik almak müşteri bulmada önemli.

NOT: Tanıtım yazısı satmak istiyorsanız site adresiniz, iletişim için e-mail ve tanıtım yazısı fiyatını içeren mailinizi medyaistasyonu@gmail.com adresine gönderebilirsiniz. Zaman zaman markalar için SEO ve dijital pazarlama çalışmaları yürütüyorum. Bu aşamada kaliteli sitelerde tanıtım yazısı yayınlatma durumum oluyor. Sitenizi tanıtım yazısı site ağıma dahil edebilirim.

Medya İstasyonu'nda tanıtım yazısı yayınlatmak istiyorsanız medyaistasyonu@gmail.com adresinden bana her zaman ulaşabilirsiniz.





Tanıtım yazısı satmak istiyorum diyenlere tavsiyeler Tanıtım yazısı satmak istiyorum diyenlere tavsiyeler Reviewed by Medya İstasyonu on Cumartesi, Ocak 13, 2018 Rating: 5

2 yorum:

  1. Bir çok blogger için işe yarar bilgiler. Teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  2. Reklamverenlerin her biri tanıtım yazısı için farklı parametrelerle eleme yapıyor olmasına karşın temel olarak bahsettiğiniz kıstaslara dikkat etmek yeterli olacaktır. Benim minik bir önerim olacak yazıyı okuyanlara; tanıtım yazısı ve reklamlardan kazandığınız paranın bir kısmını mutlak surette blogunuz için harcayın.

    YanıtlaSil

Blogger tarafından desteklenmektedir.