E-ticaret sitesi tanıtım yazısı çalışması neden önemli?

E-ticaret sektöründe rekabet her geçen gün artıyor. Bir yanda peş peşe açılan e-ticaret siteleri diğer yanda da e-ticaret sektörüne girmek isteyenlere e-ticaret sitesi yazılımı konusunda çözümler sunan firmalar...

Yeni oyuncuların yer aldığı e-ticaret sektöründe e-ticaret siteleri ve e-ticaret yazılımı firmalarının reklam ve tanıtım çalışmalarına ayırdığı bütçe de hızla artıyor. E-ticaret siteleri ve e-ticaret yazılımı üreten firmalar Google Adwords, Facebook reklamları ve tanıtım yazısı ile hedef kitleye ulaşmaya çalışıyor.

3 yıldan fazla bir süredir web girişimciliği, blog yazarlığı, e-ticaret, sosyal medya, içerik editörlüğü, internet haberciliği, dijital pr gibi konularda okuyuculara faydalı içerikler ürettiğim Medya İstasyonu'nda e-ticaret sitesi olanlar ve e-ticaret yazılımı üreten firmalara yönelik de tanıtım yazısı çalışmaları gerçekleştiriyorum.

Bu kapsamda profesyonelce oluşturduğum içerikler ile hem okuyucuların bilgilenmesini hem de sponsorlu içerik aracılığıyla blogumda yer alan markalara fayda sağlamış oluyorum.

Bildiğiniz gibi e-ticarette ayakta durmak, potansiyel hedef kitlenin dikkatini çekmek yüksek rekabet ortamında oldukça zor.  Kaliteli kitleye ulaşmak için etkili sitelerde tanıtım yazısı yayınlayanlar rakiplerine oranla bir adım daha önde.

Peki, Medya İstasyonu blogunda kimler tanıtım yazısı yayınlatmalı?

E-ticaret sitesi açmayı düşünenler,

E-ticaret yazılımı üreten firmalar,

E-ticaret için mobil uygulama geliştirenler,

E-ticaret sektörüne yönelik hizmet sunanlar,

E-ticaret sektörüne SEO hizmeti sunanlar,

Bu blogda yayınlattığınız tanıtım yazısı size ne gibi katkılar sağlar?

Online görünürlüğünüz artar.

Kaliteli bir siteden backlink almış olursunuz.

E-ticaret ile ilgilenen kitleye ulaşmanız kolaylaşır.

E-ticaret siteniz ve sunduğunuz hizmetler ile ilgili internette olumlu ve kalıcı bir izlenim bırakırsınız.

SEO çalışmalarınıza katkı sağlarsınız.

Profesyonel blog yazarlığı, içerik editörlüğü, dijital pr, halkla ilişkiler, internet haberciliği konusunda profesyonel çalışmalara ve referanslara sahip olan benimle kalite ve karşılıklı güven çerçevesinde dönemsel ya da uzun vadeli çalışma imkanınız olur.

www.medyaistasyonu.blogspot.com'da tanıtım yazısı yayınlatmak ve diğer işbirliği talepleriniz için bana medyaistasyonu@gmail.com adresinden her zaman ulaşabilirsiniz. Maillerinizi gün içinde cevaplıyorum.















E-ticaret sitesi tanıtım yazısı çalışması neden önemli? E-ticaret sitesi tanıtım yazısı çalışması neden önemli? Reviewed by Medya İstasyonu on Cumartesi, Ekim 08, 2016 Rating: 5

Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.