Blog ile ilgili aramalar profesyonel blogculuk için önemli

Blog yazarlığı yaparak iyi bir noktaya gelmede faydalı ve düzenli içerik üretimi büyük önem taşıyor. 

Blogunuz aracılığı ile daha fazla kişiye ulaşmak ve markalaşmak istiyorsanız belli ilgi alanına yönelik kaliteli içerik üretmeniz gerekiyor.

Türk internet dünyasında birçok blog olsa da bunların çoğunluğu çöp içerik ya da ilgisizlikten dolayı atıl durumda. Oysa nitelikli içeriklerin yer aldığı bir blog her zaman ziyaretçi aldığı için blog dünyasında daha iyi konuma ulaşabiliyor. Bu yüzden blogculuk ile bir yere gelmek istiyorsanız belli alanlara yönelmeniz şart. Sağda solda okuduğunuz genel blog tabirini kesinlikle dikkate almayın. Bu profesyonel blogculukta olmayan bir şey.

2013 Nisan ayından beri Medya İstasyonu'nda düzenli olarak fayda sağlayabilecek türden içerik üretiyorum. Yazılarım şu ana kadar binlerce kişiye ulaştı, yüzlerce yorum ve mail aldım. Öylesine yazılar yazsaydım, spam içerikler ile blogu doldursaydım ne yazılarıma yorum gelirdi ne de yazılarım sayesinde bir network kurabilirdim. İlgi alanım ve eğitimim ile alakalı konularda kendi bakış açımla yazdığım konular ilgi görüyor. Bu beni daha iyi içerikler üretmek için sürekli motive ediyor.

Blog dünyasında binlerce blog arasında içerikleriyle farklı bir noktada yer alan Medya İstasyonu yerini gün geçtikçe sağlamlaştırıyor. Bunu kullanıcıların Google'da Medya İstasyonu ile ilgili arama yaptığında ilgili aralamar kısmında karşılarına çıkan anahtar kelime gruplarından görebiliyorum. Bu ilgili aramalar profesyonel blogculuk açısından önemli. İlgili aramaların blog içeriği ile benzer olması sizin doğru yolda olduğunuzu gösteriyor.

Google'a Medya İstasyonu yazıp arattığınızda en altta Google'ın önerdiği ilgili aramalar kısmında şu kelimeler çıkıyor;

Blog yazarlığı nedir

İnternet yazarı ol

Blog yazarı aranıyor

Blog yazarları

Haber blogları

Blog yazarlığı eğitimi

Blog yazarlığı başvurusu

Blog yazmak

Medya İstasyonu ile ilgili popüler aramalar bunlar. Gördüğünüz gibi önerilen anahtar kelime gruplarının hepsi blog yazarlığı ile alakalı. Bazı bloglar ya da siteler ile ilgili aramalar yaptığınızda bu kelime grupları site içeriği ile alakasız olabiliyor.

Siz de blogunuz ile ilgili aramaları takip edin. Google arama kutusuna blog isminizi yazıp sorgulayın. Bakalım sizin blogunuz ile ilgili bir şeyler var mı, varsa neler çıkıyor? Bu sizin blogunuzun popülerleşme, markalaşma yolundaki durumunu da göstermek açısından faydalı.




Blog ile ilgili aramalar profesyonel blogculuk için önemli Blog ile ilgili aramalar profesyonel blogculuk için önemli Reviewed by Medya İstasyonu on Cuma, Mayıs 13, 2016 Rating: 5

1 yorum:

  1. Ben de merak ettim şu an da :) Mutlaka bakacağım. Elimizden geldiğince iyi olmaya çalışıyoruz bu alanda. Umarım doğru yoldayızdır. Teşekkürler

    YanıtlaSil

Blogger tarafından desteklenmektedir.