Medya İstasyonu'na soru sorun

Özgün ve fayda sağlayan ve eskimeyen türden içerikler ürettiğim Medya İstasyonu'ndaki yazılarım hakkında her gün çok sayıda mail alıyorum. Okur yorumlarını her zaman önemsiyorum. Gönderilen maillere tek tek cevap veriyorum.

Blog yazarlığı, sosyal medya, içerik pazarlama, içerik editörlüğü, tanıtım yazısı, haber sitesi kurmak, gazete çıkarmak, blog açmak, blog yazarak para kazanmak, makale yazarak para kazanmak, dijital pr, internet haberciliği, halkla ilişkiler, gazetecilik, online pazarlama, SEO vb. konularda sorularınızı bu başlık altında cevaplayacağım.

Medya İstasyonu hedef kitlesine daha iyi yardımcı olabilmek için "Soru Sorun" servisinin aktif hale getiriyorum.

Sorduğunuz soruları 24 saat içinde cevaplamaya özen göstereceğim.

Merak ettiğiniz konular hakkındaki sorularınızı bu yazının altına yorum olarak bana iletebilirsiniz.

Soru sormak için bu sayfanın en altına inin ve isminiz ile birlikte sorunuzu yazarak Yorum Gönder butonuna basın.

Danışmanlık, işbirliği, eğitim talepleriniz için medyaistasyonu@gmail.com adresinden bana ulaşabilirsiniz.






Medya İstasyonu'na soru sorun Medya İstasyonu'na soru sorun Reviewed by Medya İstasyonu on Cumartesi, Ekim 17, 2015 Rating: 5

1 yorum:

  1. Hadi hayırlı ugurlu olsun diyelim o zaman. Valla ben çok beğeniyorum kardeşim yazılarını öyle içi boş yazılar değil. Hepsi değerli özenle yazılmış bilgi verici yazılar. Soru kısmı da aklımın bir köşesinde dursun. Mutlaka birşeyler danışır sorarım :)

    İyi bloglar.

    YanıtlaSil

Blogger tarafından desteklenmektedir.