Bu site tüm yazılarımı çalmış

Blog yazarlığı gerçekten emek isteyen bir iş. Sizin ciddi anlamda emek vererek üretttiğiniz yazıların başkaları tarafından izinsiz ve kaynak gösterilmeden kullanılması, çalınması kötü bir durum.

Bloguma ek gelir elde etmek amacıyla bir webmaster forumu sitesinde yer alan reklam ile ilgili başlıkta konu sahibine site adresimi mail atmıştım.

Konu sahibi de bana blog yazılarımın http://f2haber.blogspot.com.tr/ adlı sitede de yer aldığı söyledi. Siteye girince yazdığım tüm yazıların izinsiz ve kaynak belirtilmeden kopyalandığını gördüm. Hatta resimlerine varıncaya kadar aynı. Hatta Blog Hocam'ın yazılarının da bazıları gözüme çarptı. Bu kadar aşağılık bir durum olamaz. Yazıları yazdığım aynı gün blogunda yayınlamış. Taşıma suyla değirmen dönmez arkadaş. Er ya da geç dibe vuracaksın.

Bu site benim blogumda yazdığım bütün yazıları resimlerine varıncaya kadar koplayamış.

Bu siteye dikkat edin arkadaşlar. Sizin yazılarınızı da izinsiz kullanabilirler.

Halbuki rica etse, kaynak göstererek kullanabilir miyim dese izin vereceğim. Bu resmen hırsızlık. Şikayetlerle muhatap olmamak için iletişim bilgileri de koymamış. Tamamen hayali bir site. Bu site sahibinin birden fazla blogu olduğunu düşünüyorum. Böyle çöp bloglar açıp yükselmeye 3-5 kuruş kazanmaya çalışıyor. Yazıklar olsun...

Site sahibi bu yazıyı da kopyalasın...

Taklitler, kopyalar her zaman aslını yüceltir...


Bu site tüm yazılarımı çalmış Bu site tüm yazılarımı çalmış Reviewed by Medya İstasyonu on Pazar, Temmuz 05, 2015 Rating: 5

1 yorum:

  1. MERHABA MEDYA İSTASYONU BENİM BLOGUM YENİ SAYILIR , HİT CEKMEK İCİN BLOGUNUZUN YAZILARINI BLOGUMDA PAYLAŞMAK İSTERİM TABİ İZNİNİZ OLURSA KAYNAK BELİRTECEGİM KABUL EDERSENİZ.

    YanıtlaSil

Blogger tarafından desteklenmektedir.