Medya İstasyonu 1 yaşında

Geçen sene bugün blog dünyasına adım atan Medya İstasyonu birinci yaşını doldurdu.1 yıldır daha iyi ve kaliteli blogların oluşmasına fikri anlamda katkı sağlamak için nitelikli ve fayda sağlayıcı içerikler üretmeye ciddi anlamda özen gösterdim.

Yazılarımın hiçbirini özensiz yazmadım. İçimden yazmak gelmediği zamanlarda elimi klavyeye sürmedim. Bu yazıya kadar 227 yazı yazmışım. 228'inci yazımı da Medya İstasyonu'na ayırdım. Bugün onun doğum günü...

Medya İstasyonu'nu açmamdaki en büyük sebeplerden biri de blog yazarlığı hakkında yeterince aydınlatıcı, fayda sağlayıcı ve farklı bakış açıları ile yazılmış yazıların son derece az olmasıydı. Yıllardır üvey evlat muamelesi gören, ucuz reklamın, kolay para kazanmanın kapısı olarak görülen bloglara hak edilen değerin verilmesi gerektiğine olan inancım, Medya İstasyonu'nun doğmasındaki en büyük etkenlerden biriydi.

Medya İstasyonu ile 1 yılda neler yaptım?

-227 tane yazı yazdım.

-Twitter'da yazılarımın yanı sıra fayda sağlayıcı, mesaj verici iletiler de paylaştım. Twitter kapatılmadan önce 200 civarı takipçi vardı. En son ne oldu bilmiyorum. Yasaklandığından beri giriş yapmadım.

-Google+ 'da hatırı sayılır takipçi kitlesine ulaştım.

-Facebook'ta da 100'ün üzerinde takipçi kitlesine ulaştım.

-Linkedin'de de yazılarımı fırsat buldukça paylaştım.

-Her bir okuyucuyu önemsedim.

-Rakamlara takılı kalmadım.

-Nicelikten çok niteliğe önem verdim.

-Az ama öz okuyucu kitlesine ulaşmayı hedefledim. Başarılı olduğumu düşünüyorum.

-Yazılarımı okuyanların çoğu Google üzerinden organik bir şekilde Medya İstasyonu'na ulaştı.

-Blog ile ilgili temel anahtar kelimelerde üst sıralarda yer almaya başladım.

-Yazılarıma çok sayıda okuyucu yorumu geldi. Bunların birçoğunu cevaplamaya çalıştım.

-Okur ile etkileşimi üst seviyede tutmaya özen gösterdim.

-Mümkün olduğunca düzenli yazı yazmaya çalıştım. Zaman zaman içerik takviminden şaştığım zamanlar da oldu.

-Medya İstasyonu DMOZ'a da kayıt oldu.

-Google'ın son PR güncellemesi ile PR3 değerine ulaştı. PR değerlerini çok önemsemiyorum.

-Alexa verileri bir ara bayağı düşüşe geçse de son zamanlarda yükselmeye başladı. Alexa rakamlarına takılmıyorum.

-Medya İstasyonu'na Kırgızistan üzerinden ciddi bir ziyaretçi akışı var. Alexa verilerine Kırgızistan'da 500-600 arası gidip geliyor. Şaşırtıcı bir durum.

-Medya İstasyonu sayesinde birçok yazı işi teklifi aldım. Bunlardan bazılarını kabul ettim, bazıları da geri çevirdim.

-Advertorial içerik ihtiyacı olanlar ulaştı, zaman zaman tanıtım yazıları da yayınladım.

-Bloglar hakkında bilgi sahibi olmak isteyen birçok kişiden e-posta aldım.

-Medya İstasyonu'nun teması 1 yıl içinde 1 kere değişti. Şu anki tema ikinci teması.

-Bir dönem Adsense reklamı koydum, Bumerang tekliflerinin bazılarını yayınladım.

-Satış ortaklığı sistemini hiç denemedim.

-Blogger tema düzenleme ile ilgili temel işlemleri öğrenme fırsatım oldu.

-Wordpress kurulumu ile ilgili temel bilgileri öğrendim.

-Blog yazarak para kazanılabileceğinin mümkün olduğunu bizzat yaşayarak öğrendim.

-Medya İstasyonu sayesinde ağımı genişlettim.

Aslında daha fazla şey var ancak şimdilik aklıma gelenler bunlar. Bundan sonraki süreçte de yazmayı sürdüreceğim. Bu aralar biraz yoğunluğum var. Bu yüzden her zaman yazamıyorum. Yazmayı istediğim birçok konu başlığı ajandamda bekliyor.

"Medya İstasyonu'nu takip eden, yazılarıma değerli yorumlarını eksik etmeyen tüm okuyucularıma teşekkür ediyorum. Birlikte daha kaliteli, okunabilir ve fayda sağlayacak bloglar oluşturmaya tüm gücümüzde devam edeceğiz."

Medya İstasyonu ile birlikte nice uzun senelere diyeyim...

Peki, blog yazarak siz nelere kazandınız?

Blog yazmaya başladığınızdan bu yana neler değişti?









Medya İstasyonu 1 yaşında Medya İstasyonu 1 yaşında Reviewed by Medya İstasyonu on Perşembe, Nisan 03, 2014 Rating: 5

10 yorum:

  1. Nice senelere, güzel paylaşımlara..

    YanıtlaSil
  2. Medya İstasyonu'nunun doğum günü kutlu olsun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Değerli yorumunuz için teşekkürler Şenay Hanım.

      Sil
  3. Düzenli bir okuyucunuz olarak nice senelere diyelim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim. Medya İstasyonu'nun oluşmasında ve gelişmesinde Blog Hocam'ın katkıları oldukça fazla. Daha iyi ve kaliteli blogların olması için çalışmalara devam edeceğiz.

      Sil
  4. Nice senelere efendim. Başarılarınızın daim olması temennisiyle :)

    YanıtlaSil
  5. Blogunuzun daha nice senelere ulaşmasını diliyorum. Saygılarımla.:)

    YanıtlaSil

Blogger tarafından desteklenmektedir.