Erzurum’da kayma tecrübem

Üniversitede tanıştığım ve aynı yurtta 1 yıl beraber kaldığım arkadaşım beni, Erzurum’a davet etti. Ben ilk başta olmaz filan dedim, çok uzak dedim fakat o beni ikna etmeyi başardı. Kışın gelirsin burada Palandöken dağında kayak yaparız dedi. Ben de daha önce hiç denemedim ve tecrübem olmadığını söyledim. O da "malzemen olsun eğleniriz yeter" demişti. Ben Kış için şimdiden Ucuz Uçak Bileti araştırmaya başladım.

Araştırmalarımda kış fırsatlarına yöneldim ve Türk Hava Yolları sayfasında bulduğum kış fırsatları dikkatimi çekti. Sadece kayak merkezlerinin bulunduğu şehirleri içeren bir kampanya yapmışlar. Kampanyanın tarihide uzun süreli olduğu için tam bana göre, sadece sınırlı sayıda koltuk oluğu için uçuş tarihinden önce biletimi almalıyım ki, promosyon bilet biterse biraz daha ücreti artıyor.

Kış Kampanyası Fırsatları içinde bulunan kayak şehirleri Erzincan, Erzurum, Elazığ, Kayseri, Kastamonu ve Ağrı gibi şehirler bu kampanyanın içinde bulunmaktaydılar. Erzurum’unda bu kampanyanın içinde bulunmasının sebebi Palandöken Kayak Merkezi olduğunu düşündüm. Türk Hava Yolları Kampanyaları sayesinde hem arkadaşımı görmüş olacaktım. Hem de daha önce denemediğim bir şeyi yani kayak yapmış olacaktım. Gerekli malzemeleri araştırdım ve gerekli olan malzemeleri almaya başladım.

 Bunun yanı sıra Erzurum’u ve Palandöken Dağı için bilgi toplamaya başladım. Palandöken dağı 3000 metreden fazla bir yüksekliği olduğunu ve Türkiye’nin en yüksek bölgelerinden ve soğuk olduğu bilgilerini öğrendim. Sezonun Kalabalık olduğu vakitler Aralık ile Mayıs ayı oluyormuş. 60 ile 120 cm arasında kar kalınlığı görülürmüş. Bir de Erzurum Hava Alanına 5 km uzaklıkta olması buraya tatile gelenler için çok iyi bir fikir olduğunu düşünüyorum. İstanbul’dan direkt uçuşlarda 2 saat süren bir uçuş ile Erzurum’dasınız. Türk Hava Yolları Kampanyaları tam istediğim gibi.

Advertorial
Erzurum’da kayma tecrübem Erzurum’da kayma tecrübem Reviewed by Medya İstasyonu on Pazartesi, Kasım 18, 2013 Rating: 5

Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.