Medya İstasyonu 2013 Bumerang Ödülleri'nde

Bu yıl üçüncüsü düzenlenen Bumerang Ödülleri'ne katılıp katılmama konusunda tereddüt ettim. Açıkçası çok büyük bir beklentim yok. Sadece yarışma heyecanını yaşamak adına Medya İstasyonu ile "En Çalışkan Blog" kategorisinde yarışmaya karar verdim.

Blog yazarlığının daha çok ilgi görmesi ve nitelikli yapılması adına bu tür organizasyonların faydalı olacağını düşünüyorum. Bumerang Ödülleri için yarışacak tüm blog yazarlarına başarılar diliyorum.

Bumerang, "En Çalışkan Blog" kategorisi için şu kriterleri belirlemiş;

• Hedef kitlesine uygun içerik zenginliği ve geniş arşivi ile dikkat çeken,
• Blog içeriklerini düzenli aralıklarla güncelleyen,
• Yazılarını video ve görsellerle zenginleştiren,
• Okuyucularına benzersiz ve özgün araştırmalar sunan,
• Özgün ve farklı anlatıma sahip bilgileri içeren siteleri kapsar.

Medya İstasyonu'nun bu kriterlere uyduğunu düşünüyorsanız oylarınızı bekliyorum.

Peki, nasıl oy vereceksiniz?

Medya İstasyonu’na “En Çalışkan Blog” olması için oy vermek isterseniz yapmanız gereken Medya İstasyonu oylama sayfasına giderek cep telefonunu numaranızı girdikten sonra doğrulama kodunun SMS olarak gelmesini beklemek ve doğrulama kodunu bir alttaki kutucuğa yazarak oy ver butonuna tıklamak.



Not: Oy verme işlemi ücretsiz ve her katgeoride sadece 1 bloga oy verebileceğinizi unutmayın.


Bumerang Ödülleri Oy Ver!
Medya İstasyonu 2013 Bumerang Ödülleri'nde Medya İstasyonu 2013 Bumerang Ödülleri'nde Reviewed by Medya İstasyonu on Salı, Ekim 22, 2013 Rating: 5

Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.