Medya İstasyonu Blogger Turkey'e konuk oldu

Blogger Turkey adlı blogunda blog yazarları için oldukça faydalı paylaşımlarda bulunan Alaattin Selen, Medya İstasyonu'nun sıkı takipçilerinden biri.

Blogu için ilk röportajını benimle yapmak istedi. Ben de teklifini hiç düşünmeden kabul ettim. Çok keyifli bir söyleşiydi. Alaattin Bey'e buradan bir kez daha teşekkür etmek istiyorum. Blog yazarlığı hakkında uzun uzun konuştuk. Umarım beğenirsiniz.

Okumak isteyenler için: İlk Röportajım ve İlk Konuğum Medya İstasyonu

Medya İstasyonu Blogger Turkey'e konuk oldu Medya İstasyonu Blogger Turkey'e konuk oldu Reviewed by Medya İstasyonu on Cuma, Haziran 28, 2013 Rating: 5

2 yorum:

  1. Medya istasyonu blogunu takip etmemek büyük bir kayıp bence Engin bey'in değerli yazıları takip etmekten büyük mutluluk duyuyorum ve benim ilk misafir konuğum olmasıda ayrı bir sevinç.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Değerli yorumunuz için çok teşekkür ederim Alaattin Bey. Medya İstasyonu, zamanla siz değerli blog yazarları sayesinde çok daha iyi bir noktaya gelecek. Destekleriniz beni çok daha iyi şeyler yapmak adına motive ediyor.

      Sil

Blogger tarafından desteklenmektedir.