20 Mayıs 2013 Pazartesi

Emeğe saygı!

20 Mayıs 2013 Pazartesi
Medya İstasyonu'dan kendi gözlemlerim ve tecrübelerim doğrultusunda içerikler üretmeye çalışıyorum. Konular hakkında kişisel bakış açımı sizlere sunmaktan gerçekten keyif alıyorum.

Medya İstasyonu henüz çok yeni bir blog olmasına rağmen siz değerli takipçiler sayesinde bir iyiye doğru gidiyor. Destekleriniz beni daha kaliteli şeyler yapmak için motive ediyor. Eksik olmayın.

Her ne kadar kaliteli blog yazarlığı için çalışsam da, yeni başlayan arkadaşlara yol gösterici olmayı amaçlasam da emeğin gerçekten takdir edildiği görememek beni üzüyor. Bu birçok kaliteli blog yazarının sorunu. Meyve veren ağaç taşlanır mantığı ile hareket edenler kendi egolarını tatmin etmekten öteye gidemiyorlar.

"Yazı yayınlanmadan önce nelere dikkat edilmeli" adlı yazıma kim olduğu belirsiz biri tarafından sadece "çalıntı bir içerik olmuş" şeklinde yorum yapılması hoş karşılanacak bir durum değil. Bu tarz kişileri kınıyorum. Yorum yazmanın da bir adabı var. Eleştirirsin, eksiklikleri vurgularsın ya da takdir edersin. Ancak tanımadığın insanlar için "hırsız" muamelesi yapmak, abuk sabuk yorumlarda bulunmak çok kötü bir davranış.

Maalesef internet ortamında nasıl davranılacağını bilmeyen o kadar çok kişi var ki... Bilginin kirlenmesinde bu en büyük faktör aslında. Sanırım bu hiçbir zaman düzelmeyecek.

Ellerinden birşey gelmeyen, yazmaktan son derece uzak, yazarlığın ruhunu kavrayamamış, emeğe saygısı olmayan insanlara bir şeyler anlatmak çok zor.

Birçoğunuzun bu tür gereksiz şeyler ile muhatap olduğunu tahmin edebiliyorum. Konuyu yorumlarsanız sevinirim.

Not: Hakaret ve suçlama içeren, argo ifadeler bulunan yorumları asla onaylamayacağım.
Son olarak Yorum yazarken 6 şeye dikkat  başlıklı yazımı okumayan arkadaşların okumasını rica ediyorum.

paylaşmak güzeldir


5 yorum:

  1. Sizi çok iyi anlıyorum. Bu güne kadar bloguma yapılan 6bin den fazla yorumun bana öğrettiği şeylerin başında anonim yazılan yorumları ciddiye almamak geliyor. Size de öyle yapmanızı öneririm.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öneriniz için teşekkür ederim. Haklısınız Serdar Bey. Anonim yazılan yorumları dikkate almamak gerekiyor. Emeğe gerçekten saygı duyan pek yok. Yapılanların, çabaların değersizleştirilmesi üzücü.

      Sil
  2. Siz kendinizi biliyorsanız yorumlara çok takılmayın bence. Hoşunuza gitmeyen yorumları da silin gitsin. Sonuçta kontrol sizde. Ben ilgiyle takip ediyorum blogunuzu.

    YanıtlaSil
  3. Bende blogunuza sosyal medyada denk geldim bu tarz yorumlar her zaman olacaktır. Malesef ülkemizde çok daha fazla. Bu tarz yorumları silin. Boşuna da moralinizi bozmayın. Blogunuzu severek takip ediyorum umarım emeğinizin karşılığını alırsınız.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yorumunuz için teşekkürler Hasan Bey. Eliminden geldiği kadarıyla faydalı olabilecek içerikleri paylaşmaya çalışıyorum. Yardım etmekten mutluluk duyuyorum. Arada saçma sapan şeyler ile uğraşsak da yazmayı keyif alarak yapıyorum. Blogumu takip ettiğiniz için çok teşekkür ederim.

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Medya İstasyonu - Blog Yazarlığı, İçerik Pazarlama, Tanıtım Yazısı, Blog açmak, Haber Sitesi Kurmak, Özgün İçerik Haber Sitesi kurmak ·