Çöp bloglara hayır!

Blog yazmak, emek ister
Blog yazarlığına uzak biri değilim. Daha önce de blog tecrübelerim olmuştu. Vakit ayıramadığım için blogumu kapattım.

Son zamanlarda blog tutmaya yeniden ilgi duymaya başladım ve ilgi alanım olan medya ile ilgili bir blog hazırlamaya karar verdim.

İnternette blog yazarlığı ile ilgili bilgileri taratırken Blog Hocam adlı blog sitesini gördüm. Bu site benim içimdeki blog yazma isteğini daha artırdı. Oradaki o değerli içerikleri defalarca okudum. Bazılarına yorum yazdım.  

Serdar Kara, emek harcayarak güzel bir blog hazırlamış. Birçok takipçisi var. Blog çok aktif ve dolu. Etkileşim de üst düzeyde. Bu blogu ziyaret edip bir şeyler öğrenmeden çıkan çok az kişi vardır. Keşke her blog açmak isteyen bu siteye uğrasa. Öğrenecekleri o kadar çok önemli bilgi var ki...

Türkiye'de blog yazarlığı çok iyi bir konumda değil. Çöp olmuş blogların sayısı hızla artıyor. Bu da beni gerçekten çok üzüyor. Blog yazarlığı, öylesine yapılacak bir şey olmamalı. Blog yazarlığının da bir adabı var.

Blog yazmak; emek ister.

Blog yazmak; gönül işidir.

Blog yazmak; para kazanmak için yapılmaz.

Blog yazmak; bilgiyi paylaşmak için bir köprüdür.

Blog yazmak; kaliteli insanlarla sizleri buluşturmayı sağlar.

Blog yazmak; ufkunuzu genişletir.

Blog yazmak; içinizde gizli kalmış yazarı açığa çıkarmaya yardımcı olur.

Blog yazmak; internette hızla kirlenen bilgiye alternatif temiz içeriklere doğru ve etkili kaynaklardan ulaşmayı sağlar.

Blog yazmak; kopyala-yapıştır demek değildir.

Çöp bloglara hayır! Çöp bloglara hayır! Reviewed by Medya İstasyonu on Pazartesi, Nisan 08, 2013 Rating: 5

4 yorum:

  1. Öncelikle hakkımda yazdıklarınız için çok teşekkür ederim. Son bölüm ise tam bir manifesto gibi olmuş. Keşke her blog yazarı bu şekilde bilinçli olsa da RSS okuyucumuzu açtığımızda yeni yazıları okumanın keyfini yaşasak.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben teşekkür ederim. Yeniden blog yazarlığına başlamama vesile oldunuz. Sizin bu alandaki başarınızı örnek alacağım. Kaliteli işler yapan herkese saygım sonsuz. Emek harcanarak yapılan her işi takdir etmek lazım. Blog yazarlığı Türkiye'de yeterince önemsenmedi. Hala ciddi sıkıntılar var. Etraf çöp bloglardan geçilmiyor. Bu da bizlerin kaliteli yayınlar ulşamasında bir engel teşkil ediyor. Saygılarımla...

      Sil
  2. Katılıyorum. Bloghocam başarılı bir blog projesidir.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet, haklısınız. Türkiye'de başarılı olmuş çok fazla blog yok. Ender bloglardan biridir Blog Hocam. Biz blog yazarları da başarılı blogları örnek alarak kendi yol haritamızı çizmeliyiz.

      Sil

Blogger tarafından desteklenmektedir.